تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی اول حذفی را از همنام گنبدی برد


تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی اول حذفی را از همنام گنبدی برد

ارومیه- ایرنا- تیم شهرداری ارومیه در دیدار نخست مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال مقابل همنام گنبدی با نتیجه سه بر 2 به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، تیم‌های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد امروز، چهارشنبه در سالن فدراسیون والیبال تهران به دیدار هم رفتند که در پایان تیم شهرداری ارومیه با نتیجه نزدیک و در ست پنجم، حریف خود را شکست داد.

در این مسابقه دیدنی و نزدیک، تیم شهرداری گنبد ست نخست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان رسانده بود، شهرداری ارومیه ست‌های دوم و سوم را با امتیازات ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۷ برد و در حالی که در ست چهارم هم از حریف خود پیش بود، ۲۵ بر ۲۲ به همنام گنبدی باخت تا این بازی نیز همانند دیدارهای روز نخست مرحله پلی‌آف به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم و حساس این بازی، قرمزپوشان شهرداری ارومیه با دفاع روی تور بهتر نسبت به حریف و با اتکا به تجربه بازیکنان خود ۱۵ بر ۹ حریف خود را شکست داده و در نهایت نخستین بازی را از شهرداری گنبد بردند.

در این دیدار که قضاوت آن را مسعود ذوقی به کمک حامد آقابراری برعهده داشتند، پیمان اکبری تیمش را با ترکیب اولیه محمد طاهر وادی، سعید مصطفی‌وند، مهران فیض‌امامدوست، پوریا فیاضی، میثم صالحی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور به میدان فرستاد که در ست سوم پوریا فیاضی همانند بازی با فولاد سیرجان ایرانیان بدلیل مصدومیت از زمین خارج و مصطفی کارخانه جایگزین او شد و توانست با عملکرد خود، نبود فیاضی را پوشش داد.

میثم صالحی از شهرداری ارومیه برترین بازیکنان این زمین بود.

بازی دوم ۲ تیم ساعت ۱۴ روز جمعه، هشتم اسفند برگزار خواهدشد و در صورت برد شهرداری ارومیه، این تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

شهرداری ارومیه در دور مقدماتی با ۲۱ برد و ۶۲ امتیاز در رده دوم و شهرداری گنبد با ۱۳ برد و ۴۱ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط