نباید در مقام نقد مشکلات، دستاوردها و آرمانها را زیر سوال برد


نباید در مقام نقد مشکلات، دستاوردها و آرمانها را زیر سوال برد

مشهد- ایرنا- مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت:فعالان و چهره های سیاسی در فعالیت سیاسی خود چرایی امید به آینده را تبیین کنند و در مقام نقد نیز مراقب باشند دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانها خدشه دار نشود.

به گزارش شامگاه چهارشنبه اداره کل اطلاعات خراسان رضوی این مقام امنیتی در نشست با نخبگان سیاسی جوان استان با تبریک میلاد حضرت امیر المومنین(ع) ضمن تبیین روایتی از این امام بزرگوار تاکید کرد فعالیت سیاسی سختی و هزینه دارد اما باید این فعالیت با حضور همه جریانات سیاسی و همه جناح ها تداوم یابد و در عین حال مراقبت کرد این تلاش به فرهنگ اسلامی،ایرانی و آرمانهای انقلاب خدشه ای وارد نکند.
وی اضافه کرد: امیدآفرینی از مهمترین وظایف جریان های سیاسی است و با تمام قوا امنیت فعالیت سیاسی در استان خراسان رضوی را تأمین خواهیم کرد.
مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی به جریان های سیاسی توصیه کرد که بر اعضای تشکل خود نظارت داشته باشند و به ویژه در مناصب مدیریتی نسبت به هر گونه فساد اقتصادی حساس باشند.
وی همچنین درباره دغدغه برخی فعالان سیاسی درباره رد صلاحیت ها تاکید کرد: مجموع افراد رد صلاحیت شده در سیستم امنیتی استان طی سال های ۹۸ و ۹۹ کمتر از یک درصد مجموع استعلام شدگان بوده اند و تلاش این است ضمن رعایت حقوق افراد از حضور عناصر ناشایست در پست های مدیریتی جلوگیری شود.
مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود بایدن را ادامه دهنده سیاست ضدایرانی دولت ترامپ توصیف کرد و گفت: رییس جمهوری فعلی آمریکا که خود از بانیان برجام است امروز برخلاف سیاست های انتخاباتی خود مانند وزیر خارجه دولت ترامپ رفتار می کند.
در این دیدار ۱۶ نفر از دبیران‌ احزاب و چهره های جوان سیاسی از جریانهای مختلف، دغدغه‌ها، گلایه‌ها و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن فضای سیاسی کشور و استان خراسان رضوی مطرح کردند که تاکید بر گفت و گوی همه سلایق با یکدیگر، توجه به آموزه های دینی در حوزه سیاست ورزی، اشاره به دغدغه ردصلاحیت ها، پرهیز از ناامیدسازی مردم و تبیین اهمیت رأی مردم در پیشرفت کشور از جمله محورهای مطرح شده توسط این افراد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !