اگر اینگونه میخوابید با زیبایی پوست خود خداحافظی کنید !


اگر اینگونه میخوابید با زیبایی...

اگر اینگونه میخوابید با زیبایی پوست خود خداحافظی کنید !

شکل خوابیدن و تاثیرات آن

موقعیت های مختلف خواب دارای مزایای مختلف سلامتی است. در بعضی موارد ، خوابیدن به پشت مزایای زیادی برای سلامتی انسان به همراه دارد. که یک نمونه از این مزایا افزایش طول عمر بیشتر است در بسیاری از موارد ، پزشکان اغلب به بیماران خود پیشنهاد می کنند خوابیدن به پشت را شروع کنند. اما چگونه می توانید موقعیتی را که در آن می خوابید تغییر دهید؟ آیا حتی می توانید به خود یاد دهید که در موقعیتی متفاوت از وضعیتی که در تمام زندگی خود خوابیده اید بخوابید؟

اگر اینگونه میخوابید با زیبایی پوست خود خداحافظی کنید !

مراقبت از پوست در اولویت افرادی که پوست و زیبایی خود را دوست دارند

برای کسانی که به پوست و زیبایی خود اهمیت میدهند باید مهم باشد که همیشه راهکار هایی را به کار ببرند که همیشه و با بالا رفتن سن بتوانند از پوست شفاف و بدون چروک برخوردار باشند. از این رو به بسیاری از مواد و وسایل بهداشتی برای مراقبت از آن نیاز دازند.

اگر اینگونه میخوابید با زیبایی پوست خود خداحافظی کنید !

چروک پوستی و نحوه خواب

یکی از مواردی که شما باید برای داشتن پوست بدون چروک در زندگی رعایت کنید نحوه خوابیدن است. شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد در بررسی های انجام شده توسط متخصصان پوست و زیبایی یکی از عوامل موثر در افزایش چین و چروک صورت خوابیدن به شیوه نادرست میباشد. و اما سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که :

کدام حالات خوابیدن باعث چروک شدن پوست میشوند؟

اگر اینگونه میخوابید با زیبایی پوست خود خداحافظی کنید !

برخی حالت های خواب می تواند باعث چین و چروک شود. وقتی به پهلو یا به شکم می خوابید، صورت تان به بالش فشرده می شود، و در این حالت پوست برای مدت طولانی این حالت فشرده را تحمل میکند که به راحتی میتواند بافت و حالت لطیف پوست صورت را با چین و چروک همراه کند. بهترین راه برای جلوگیری از چین و چروک هایی که در هنگام خواب ایجاد می شوند این است که به پشت بخوابید . به پشت خوابیدن نه فقط برای پوست بلکه در موارد بسیاری میتواند به حفظ آرامش داشتن خوابی آرام به شما کمک کند.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا 6 اسفند 99 | 2.1 هزار بازیگر «آینه عبرت» درگذشت+عکس | 3.5 هزار علی کریمی شرط انصرافش از انتخابات فدراسیون فوتبال را اعلام کرد | 1.9 هزار تکلیف سفرهای نوروزی مشخص شد | 10.4 هزار تمامی تحریم‌های ایران به قوت خود باقی است | 4.1 هزار آغاز روند افزایشی قیمت سکه و دلار، سکه تا کجا صعود خواهد کرد؟ | 17.9 هزار سومین نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد/دلار وارد کانال 25000 توان شد | 5.7 هزار قیمت جدید مرغ امروز اعلام شد / 6 اسفند 99 | 14.2 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا