پایه‌های اول و دوم ابتدایی مورد توجه ویژه قرار گیرند


پایه‌های اول و دوم ابتدایی مورد توجه ویژه قرار گیرند

بندرعباس- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید به پایه‌های اول و دوم ابتدایی به عنوان شالوده تحصیل دانش آموزان، مورد توجه ویژه قرار گیرد، چون نبود یادگیری مناسب در این پایه‌های حساس، خطر ترک تحصیل را در سنین بالاتر به دنبال خواهد داشت.

رضوان حکیم زاده عصر چهارشنبه در نشست شورای معاونان آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: وجود محیط بسیار همدل و همراه در آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان، بروز ابتکارات، خلاقیت و نوآوری‌های بی شماری را در پی داشته است.
وی بیان داشت: با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، برخی مسائل آموزشی افزایش یافته ولی معلمان با کمترین آموزش‌ها و بهره گیری از نوآوری و ابتکارات خود، کیفیت یادگیری و آموزش را به میزان مطلوبی حفظ کرده‌اند.
به گفته حکیم زاده، کرونا بسیاری از توانمندی‌های معلمان را به منصه ظهور رسانده به طوری که جذاب ترین، خلاقانه ترین و مناسب ترین روش‌های یادگیری توسط معلمان تولید شده است که نمونه‌های بسیاری از آن را در نمایشگاه فعالیت‌های کیفیت بخشی استان هرمزگان مشاهده شد.
معاون وزیر آموزش وپروش با بیان اینکه همدلی در آموزش وپرورش هرمزگان نتیجه خوبی را در آموزش به ارمغان آورده است، اضافه کرد: تلاش‌های ارزنده معاون ابتدایی استان و مجموعه همکاران، دستاوردهای خوبی را در زمینه تولید محتوای درس ها داشته است که این امر به ارتقاء کیفیت بخشی جریان یادگیری دانش آموزان کمک می‌کند.
وی به تفاوت مدیر و مجری پرداخت و گفت: مجری فقط در شرایطی که همه چیز مهیاست، برنامه‌ها و فعالیت‌ها را اجرا می‌کند ولی مدیر با خلاقیت، اندیشه و خوشفکری، کارها را در اوضاع چالشی و با وجود مشکلات متعدد به پیش می برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قشم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن