پایان‌نامه دکترای دانشگاه یزد، پایان نامه برتر حوزه آکوستیک و ارتعاشات کشور


پایان‌نامه دکترای دانشگاه یزد، پایان نامه برتر حوزه آکوستیک و ارتعاشات کشور

پایان‌نامه دانش‌آموخته مقطع دکترای این دانشکده با موضوع شبیه‌سازی غیرخطی پدیده لرزه در فرآیند میکروفرزکاری که در سال گذشته دفاع شد به عنوان پایان‌نامه برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات از سوی انجمن آکوستیک و ارتعاشات انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران پایان‌نامه شبیه‌سازی غیرخطی پدیده لرزه در فرآیند میکرو فرزکاری دانشجوی دوره دکترای دانشگاه یزد را به عنوان پایان نامه برتر دوره دکتری در حوزه آکوستیک و ارتعاشات کشور معرفی کرد.

پایان‌نامه دکترای علی مختاری دانش‌آموخته مقطع دکترای این دانشکده با موضوع"شبیه‌سازی غیرخطی پدیده لرزه در فرآیند میکروفرزکاری" که در سال گذشته دفاع شد به عنوان پایان‌نامه برتر در حوزه آکوستیک و ارتعاشات از سوی انجمن آکوستیک و ارتعاشات انتخاب شد.

همچنین در مراسم اختتامیه دهمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات که عصر روز گذشته به صورت مجازی برگزار شد، از علی مختاری و دکتر محمدمهدی جلیلی به ترتیب به عنوان پدیدآورنده واستاد راهنما این پایان نامه تقدیر و تجلیل شد.

حاصل این پایان‌نامه که تحت راهنمایی محمدمهدی جلیلی و دکتر عباس مزیدی از اعضای هیأت علمی دانشگاه یزد و با مشاوره محمدمهدی ابوترابی انجام شد، چاپ 4 مقاله ISI و دو مقاله علمی پژوهشی است.

انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران هرساله پایان‌نامه‌های برتر این حوزه را در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا انتخاب می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس