تساوی خانگی تیم خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال


تساوی خانگی تیم خانه صنعت کرمانشاه در لیگ دسته اول فوتسال

تیم خانه صنعت کرمانشاه در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال در دیداری خانگی برابر تیم شهید ستاری قرچک ورامین به تساوی 2 بر 2 دست یافت.

فرهاد مرزی مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه پس از پایان دیدار امروز(6 اسفند) تیمش در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال، در گفت و گو با ایسنا، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش، اظهار کرد: باتوجه به اینکه تیم شهید ستاری قرچک سابقا لیگ برتری بوده و به لیگ دسته اول سقوط کرده، بنابراین با تیمی توانمند روبرو بودیم، اما با این وجود بازیکنان ما در مقابل این تیم خوب درخشیدند.

وی تصریح کرد: از همان ابتدا بازی در اختیار بازیکنان ما بود و در دقایق ابتدایی توانستیم یک گل را هم به ثمر برسانیم.

مدیرعامل باشگاه خانه صنعت کرمانشاه اضافه کرد: نیمه اول موقعیت های خوبی برای گل داشتیم که نتوانستیم خوب از آنها استفاده کنیم. گل دوم را در نیمه دوم بازی وارد دروازه حریف کردیم و در حالی که در دقایق انتهایی بازی کاملا زمین را در اختیار گرفته بودیم، بازیکنان حریف با استفاده از تجربه خود دو گل تساوی را جبران کردند تا به تساوی برسیم.

وی افزود: البته در برخی از موقعیت های بازی، شاهد ناملایماتی هم از سوی داور و ناظر مسابقه بودیم که شاید اگر این ناملایمات نبود نتیجه طور دیگری رقم می خورد.

مرزی یادآورشد: در مجموع عملکرد بازیکنانمان در این دیدار خوب بود و اگر همین بازی را هفته گذشته برابر تیم ایلام داشتیم، قطعا پیروز میدان بودیم.

وی در ادامه از تلاش برای تزریق چند بازیکن جدید با تجربه به بدنه تیمش خبرداد و افزود: در حال حاضر تنها دو بازیکن در تیم ما هستند که سابقا تجربه حضور در لیگ را داشته اند که برای بازی امروز هر دوی این بازیکنان 40 دقیقه تمام را در زمین دوندگی داشتند و خستگی زیادی به آنها وارد شد، لذا در تلاشیم چند بازیکن باتجربه دیگر را هم به تیم تزریق کنیم.

گل های تیم خانه صنعت کرمانشاه را میلاد نجفی و محسن کریمی به ثمر رساندند.

تیم خانه صنعت کرمانشاه در حال حاضر از مجموع دو بازی - یک تساوی و یک شکست - در جایگاه پنجم جدول گروه خود قرار دارد.

در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال کشور 27 تیم در قالب چهار گروه حضور دارند که تیم خانه صنعت کرمانشاه در گروه اول با تیم های نماسازان آبادان، عقاب نیروی هوایی تبریز، شهدای چوار65 ایلام، شهدای ستاری قرچک، فولاد هرمزگان و فولاد زرند هرمزگان همگروه است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی