اصرار برای ورود جمعی به آرامستان ملایر منجر به مصدومیت نگهبان شد


اصرار برای ورود جمعی به آرامستان ملایر منجر به مصدومیت نگهبان شد

همدان- ایرنا- شهردار ملایر گفت: اصرار تعدادی از شهروندان برای ورود به آرامستان بهشت هاجر بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا منجر به بروز درگیری و مصدومیت یکی از نگهبان این مجموعه شد.

"حسین بابایی" عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خدمه آرامستان بهشت هاجر قصد ممانعت از ورود جمعی افراد به داخل آرامستان براساس پروتکل های ابلاغی را داشته که توسط آنها مصدوم و دچار شکستگی از ناحیه جمجمه می شود.

وی با اشاره به اینکه نگهبان آرامستان به دلیل شدت جراحت به بیمارستان منتقل شده، افزود: نامبرده در وضعیت جسمی نامشخصی قرار دارد و در صورت صلاحدید پزشکان برای ادامه درمان به همدان و یا تهران منتقل خواهد شد.

شهردار ملایر بروز اینگونه درگیری‌ها را شایسته شهروندان ندانست و تاکید کرد: تمام تلاش ما و نیروهای شهرداری حفظ سلامت شهروندان است، در حالیکه برخی نسبت به رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی بی‌توجه هستند.

بابایی با تاکید بر اینکه این درگیری و زخمی شدن خدمه آرامستان بهشت هاجر با وجود نیروی انتظامی روی داده، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا و مسدود شدن ورودی‌های آرامستان بهشت هاجر، این اولین درگیری از سوی مردم با خدمه شهرداری نیست و تاکنون چندین بار شاهد وقوع این قبیل رفتارها بوده ایم.

شهردار ملایر تاکید کرد: ما شرایط روحی بستگان متوفی را درک می‌کنیم، اما آنها نیز باید همکاری و همراهی لازم را با نیروهای شهرداری و نگهبانان آرامستان بهشت هاجر در راستای اجرای قوانین را داشته باشند.

بابایی ادامه داد: با وجود افزایش تعداد نیروها و حضور نیروی انتظامی در برخی مواقع نمی‌توان جلوی ورود افراد را به آرامستان بهشت هاجر گرفت.

به گزارش ایرنا، حضور گسترده و جمعی افراد در آرامستان ها برای دفن اموات براساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا و با هدف مهار همه گیری ویروس ممنوع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!