استاندارهرمزگان:حفظ حریم و آبروی مردم مقدم بر همه مسائل است


استاندارهرمزگان:حفظ حریم و آبروی مردم مقدم بر همه مسائل است

بندرعباس- ایرنا- استاندارهرمزگان با تأکید بر حفظ حریم افراد در تمامی شئون زندگی، گفت: سازندگی و توسعه جامعه تنها با احداث جاده، راه، گسترش صنعت محقق نمی شود بلکه حفظ اخلاق، حریم و آبروی مردم از اهمیت بالاتری برخوردار است.

فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در آستانه میلاد امام علی (ع) و روز پدر در دیدار با معاونان و مدیران کل استانداری هرمزگان افزود: کسانی که از ریختن آبروی یک مسلمان ابایی ندارند، باید بدانند که روزی به این بلا و مصیبت دچار می شوند چرا که این سنت الهی است و به نوعی به مقابله با خدا برخواسته اند.
وی، یکی از ویژگی های برجسته اخلاقی امیرالمؤمنین (ع) را حفظ آبروی مردم برشمرد و بیان داشت: اگر از برملاشدن عیب یا هتک حرمت افراد و افترا به آنان احساس رضایت کردیم،بدانیم که از انسانیت سقوط کرده ایم و باید این رذیله اخلاقی را از خود دور کنیم.
استاندار هرمزگان، دین مبین اسلام را پاسخگوی تمام عیار نیازهای کنونی بشر در همه حوزه ها عنوان کرد و اظهارداشت: بسیاری از کسانی که حتی مسلمان نیستند اما در جست و جوی حقیقت هستند، همان دستورات اسلام را در زندگی و مسیر پیش روی خود دنبال می کنند چرا که هدف غایی انسان های حقیقت جو به اسلام و دستوراتی که این دین بزرگ الهی سفارش کرده است، منتهی می شود.
همتی بهره گیری از سیره، سلوک و صفات اهل بیت علیهم السلام را عامل گسترش عدالت، آرامش، برکت، آسایش و امنیت در جامعه عنوان کرد و افزود: مجموعه مدیران و کارکنان استانداری هرمزگان که تاثیرگذاری آنان بر روی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی بیشتر از سایر افراد و مجموعه هاست، باید در پرورش فضایل اخلاقی در خود و توسعه آن در میان افراد دیگر سرآمد و شاخص باشند.
استاندار هرمزگان توصیه کرد: مهربانی و خوش رفتاری با مردم از اصول مهم اجرایی است که باید توسط مدیران به کارکنان مجموعه های مختلف اداری تسرّی کند.
وی همچنین سال جاری را سالی سخت در حوزه اقتصادی عنوان کرد و گفت: مدیران باید شرایط اقتصادی دستگاه ها را برای کارکنان تبیین کنند و قطعا کارکنان شرایط موجود کشور و استان را درک می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403