آزادسازی 81 نفر از زندان های گیلان با کمک خیرین


آزادسازی 81 نفر از زندان های گیلان با کمک خیرین

مدیرکل زندان های گیلان گفت: با کمک خیرین و گروه های استان گیلان تعداد 81 نفر زندانی را در قالب «نذر هشتم» آزاد کردیم و به آغوش گرم خانواده باز گرداندیم.

رضا محمدی اصل در حاشیه مراسم آزادسازی زندانیان زندان های گیلان در جشن بزرگ پویش «نذر هشتم»، ضمن تبریک به مناسبت ولادت امیرالمومنین(ع)، گفت: در دومین مرحله از آزادسازی زندانیان در پویش «نذر هشتم» که هشتم هر ماه با توسل به ثامن الحجج(ع) در زندان‌های گیلان برگزار می شود، توانستیم با کمک خیرین، گروه های جهادی و مدیران عامل انجمن‌های استان گیلان تعداد ۸۱ نفر زندانی را آزاد کنیم و به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی با تشکر از خیرین گیلان، افزود: خیرین علاوه به کمک به آزادی زندانیان کمک بیشتری به خانواده های آنان می‌کنند و این کمک بازگشت سرپرست خانواده در حال تحمل کیفر به کانون گرم خانواده است. این منش یک فرهنگ در کشور ایران اسلامی است و در جای جای این مرز و بوم خیرین و گروه های جهادی با عشق و علاقه اقدامات خداپسندانه را به یادگار می گذارند.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان، با بیان اینکه توانستیم با آزادی زندانیان حتی شغل های مختلف برای آنان ایجاد کنیم و سرمایه اولیه کسب و کار را در اختیارشان قرار دهیم، گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده توانستیم در مراسم امروز چرخ خیاطی صنعتی و ترازوی دیجیتال در اختیار مددجویان زن قرار دهیم.

محمدی اصل، اشتغال مولد مددجویان محکوم در زندان های گیلان را ۵۴ درصد عنوان کرد و ادامه داد: برای مردان نیز مراقبت بعد از خروج داریم.

وی با تاکید بر اولویت‌های دوازده گانه سازمان زندان ها که می‌بایست در راس کارها قرار گیرد، گفت: برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان‌های گیلان با حضور گروهای جهادی رنگ و بویی ارزشی پیدا کرده و به دنبال اخذ رضایت برای مددجویان هستند.

این مقام مسئول، با اشاره به اخلاص و عشق و محبت و ایثار گروه های جهادی، خاطرنشان کرد: امدواریم خروجی این کارهای خیر را در قالب «نذر هشتم» ببینیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل