پیروزی بزرگ حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا


پیروزی بزرگ حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

در دیداری حساس از هفته بیستم لیگ عراق تیم الزورا که در صورت پیروزی در پلی آف همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می شود ، یک بر صفر الشرطه را شکست داد. نوشته پیروزی بزرگ حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیروزی بزرگ حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

الزورا ۱ - الشرطه ۰ ؛ پیروزی بزرگ حریف احتمالی پرسپولیس در برابر خریف استقلال در لیگ عراق
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۲:۲۷
پیروزی بزرگ حریف احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

در دیداری حساس از هفته بیستم لیگ عراق تیم الزورا که در صورت پیروزی در پلی آف همگروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا می شود ، یک بر صفر الشرطه را شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حساس ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر عراق لحظاتی پیش به پایان رسید و تیم الزورا عراق توانست برابر الشرطه به پیروزی برسد. در ادامه هفته بیستم رقابت های لیگ برتر عراق، تیم های الشرطه و الزورا به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، با تک گل دقیقه ۸۹ علا عبدالزهرا بازی به سود این تیم به پایان رسید.
این دومین شکست فصل الشرطه پس از هفته ها شکست ناپذیری در لیگ عراق بود. با این نتیجه، الزورا در رده دوم جدول ۳۹ امتیازی شد و الشرطه نیز با ۳۶ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند. تیم نیروی هوایی با ۴۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.
الشرطه حریف استقلال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست و الزورا نیز در مرحله پلی آف باید به مصاف الوحده امارات برود و در صورت پیروزی در این دیدار، با پرسپولیس در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا قرار می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر