جاده‌های کوهستانی گلستان یخ‌زده است/ رانندگان با احتیاط تردد کنند


جاده‌های کوهستانی گلستان یخ‌زده است/ رانندگان با احتیاط تردد کنند

گرگان - ایرنا - معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت که جاده‌های کوهستانی استان به دلیل بارش برف و سرمای هوا دچار یخ‌زدگی شده و تردد در آن‌ها نیازمند احتیاط رانندگان است.

غلامرضا بیکی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: دمای هوا در مناطق کوهستانی گلستان بین هشت تا ۱۲ درجه است و ضمن فعالیت راهداران برای باز نگه داشتن محورها، رانندگان برای تردد مجهز به تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ باشند.

به گفته وی همه اکیپ های راهداری زمستانه این اداره کل از شب گذشته در جاده‌ها، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی را انجام می دهند.

هواشناسی گلستان از شامگاه سه شنبه تا آخر هفته سرمای شدید پیش بینی کرده به نحوی که دما در بخش‌هایی از مراوه تپه و پارک ملی گلستان در شرق استان به منفی ۱۰ درجه خواهد رسید.

امسال طرح راهداری زمستانه در گلستان با حضور ۳۲ گروه به همراه ۱۴۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری از یکم آذرماه به مدت چهار ماه فعال شده است.

گلستان بیش از پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، ۲ و سه دارد که حدود هزار و ۵۲۱ کیلومتر آن کوهستانی و یا سخت گذر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا