بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی


بسته اخبار کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- بازدید استاندار خراسان رضوی از آکادمی پلیس کشور تاجیکستان،تجلیل جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران گروه 444 مهندسی رزمی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمdنی ارتش و سرقت 10 راس دام سبک روستاییان روستای حشمت‌آباد بخش رخ تربت‌حیدریه عناوین اخبار کوتاه روز چهارشنبه خراسان رضوی است.

مشهد- محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جریان سفر خود به کشور تاجیکستان از آکادمی پلیس این کشور بازدید کرد.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، در این بازدید که در معیت وزیر کشور صورت گرفت عبدالرضا رحمانی فضلی در جمع استادان و دانشجویان این آکادمی از "رمضان رحیم زاده" وزیر کشور تاجیکستان بابت دعوت و بازدید رسمی از این کشور دوست و برادر قدردانی و بر گسترش و توسعه سطح روابط و همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

مشهد- جمعی از خانواده های شهدا، ایثارگران، جانبازان و مهندسان گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش طی مراسمی با حضور معاون اجرایی ارتش در مشهد تجلیل شدند.

معاون اجرایی فرمانده کل ارتش روز چهارشنبه در این مراسم گفت: یگانهای مهندسی چه در زمان آفند و یا پدافند در هشت سال جنگ تحمیلی در نوک حمله دشمن قرار داشتند.

امیر سرتیپ محمد محمودی افزود: موفقیت‌های هشت سال دفاع مقدس مرهون زحمات و تلاشهای این سنگرسازان بی سنگر است.

وی ادامه داد: یگانهای مهندسی بعد از دفاع مقدس نیز در همه حوادث غیرمترقبه جزء اولین ارگانهای خدمت رسان به مردم و انقلاب بوده و هستند.

تربت‌حیدریه- بخشدار رخ تربت‌حیدریه از سرقت ۱۰ راس دام سبک روستاییان روستای حشمت‌آباد این منطقه در شب گذشته خبر داد.

علی‌اکبر صاحبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش ریالی این تعداد دام بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.
وی ادامه داد: سارقان قصد داشتند امروز نیز دام‌های یکی از اهالی روستای شورحصار را سرقت کنند که با هوشیاری صاحب دامداری و همکاری مردم ناکام و متواری شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...