اولاد: طلای پارالمپیک 2020 قله‌ای است که باید آن را فتح کنم/ رکوردهایم مسئولان را بدعادت کرده است


اولاد: طلای پارالمپیک 2020 قله‌ای است که باید آن را فتح کنم/ رکوردهایم مسئولان را بدعادت کرده است

ملی‌پوش پارادوومیدانی کشورمان گفت: طلای پارالمپیک 2020 توکیو برای من قله‌ای است که می‌خواهم آن را فتح کنم و اجازه نمی‌دهم اتفاقی مرا از هدفم دور کند.

مهدی اولاد ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکردش در رقابت‌های بین‌المللی فزاع در امارات که با کسب دو مدال طلا همراه بود، اظهار داشت: چند ماه بود که در هیچ مسابقاتی شرکت نکرده بودیم و حضور در امارات نیز با هدف مسابقه دادن صورت گرفت تا متوجه شویم در کجای کار هستیم و چه شرایطی داریم. متأسفانه شانس در امارات با من یار نبود و از ناحیه مچ پا آسیب دیدم. این مصدومیت را از تمریناتم در جزیره کیش به همراه داشتم. البته دکتر گفت که می‌توانم با همین وضعیت مسابقه بدهم. به هر حال با آسیب‌دیدگی جزئی که داشتم، راهی امارات شدم، اما در آخرین تمرین قبل از مسابقه مچ پایم پیچید و فشار مسابقه نیز این آسیب‌دیدگی را تشدید کرد.

وی با بیان اینکه پس از بازگشت از امارات، جلسات فیزیوتراپی و تب سوزنی را پشت سر گذاشته است، ادامه داد: من از سال 2018 رکورددار پرتاب وزنه در جهان هستم و از بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا به بعد در هر رقابتی که شرکت کرده‌ام، افزایش رکورد داشتم. به نظرم همین مسئله نیز مردم و مسئولان را بدعادت کرده است. به هر حال اگر مصدوم نمی‌شدم، می‌توانستم در امارات باز هم رکورد جدیدی به ثبت برسانم. البته این اتفاق را به فال نیک می‌گیرم و حتماً حکمتی داشته است که نتوانستم رکورد بزنم. شاید این رکوردشکنی می‌توانست باعث هوشیاری حریفانم شود که در ماه‌های اخیر رکوردهای خوبی نداشته‌اند.

دوومیدانی‌کار پارالمپیکی کشورمان درباره امکاناتی که در تمرینات دارد، گفت: خوشبختانه همه مسئولان از کمیته پارالمپیک گرفته تا آکادمی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان تلاش می‌کنند تا بهترین شرایط برای ورزشکاران فراهم باشد و اگر هم کاستی‌هایی وجود داشته باشد، قول می‌دهند که آنها را برطرف کنند. همه مسائل از استخر و تغذیه گرفته تا اسکان و سالن بدنسازی واقعاً خوب بودند. فقط درخواست فیزیوتراپ و ماساژور تمام وقت دادیم که با آن برای اردوی بعدی موافقت شد. همه چیز فراهم شده است تا بتوانم در پارالمپیک نتیجه خوبی بگیرم.

اولاد که در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا صاحب مدال طلا شد، درباره انتظار خود از عملکردش در پارالمپیک 2020 توکیو تصریح کرد: همه تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و من هم مستثنی از این قاعده نیستم، اما ممکن است به هر حال روز مسابقه، روزِ ورزشکار برای ثبت بهترین عملکردش نباشد. با این حال طلای پارالمپیک 2020 توکیو برای من قله‌ای است که می‌خواهم آن را فتح کنم و اجازه نمی‌دهم اتفاقی، مرا از هدفم دور کند. من با توپ پر به توکیو خواهم رفت و در آنجا مصدومیت معنا نخواهد داشت و به دنبال بهانه نخواهم بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!