برقراری ارتباط یکی از مهارت‌های کلیدی مدیران است


برقراری ارتباط یکی از مهارت‌های کلیدی مدیران است

وزیر آموزش و پرورش گفت: توانایی برقراری ارتباط یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کلیدی و راهبردی مدیران است.


وزیر آموزش و پرورش گفت: توانایی برقراری ارتباط یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کلیدی و راهبردی مدیران است.

به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در بیستمین گفت و گوی تخصصی تعلیم و تربیت با مدیران کل نوسازی استان‌ها که بعدازظهر امروز در دفتر وزیر برگزار شد، با بیان این که موضوع جلسه امروز جزو مهم‌ترین موضوعات مورد توجه و در زمره دغدغه‌های روزانه من است، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کلیدی و راهبردی مدیران، توانایی برقراری ارتباط است.

او افزود: در این زمینه با کاستی هایی روبرو هستیم و باید قدرت ترکیب شوندگی را افزایش دهیم؛ باید بتوانیم به صورت هم افزا کار کنیم. باید مراقبت کنیم در تفکیک وظایف ساختار‌ها به تجزیه امور منجر نشود. برای تحقق امور باید توانایی کارکردن با یکدیگر را مد نظر قرار دهیم.

حاجی میرزایی در ادامه یکی از شاخص‌های مهم مدیران را توانایی بسط دادن و پیوند با دیگران قلمداد کرد و افزود: شاخص مهم این است که ارتباط عمیق و همکاری داشته باشیم؛ این یک مهارت مهم و کلیدی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به این که افراد باید بتوانند ارتباطات شبکه‌ای را مدیریت کنند، از مدیران کل نوسازی استان‌ها خواست تا این موضوع را به عنوان یک هدف مهم تلقی کنند.

او در پایان درباره طرح آجر به آجر افزود: درخواست دارم برای اجرای این پویش، مشارکت عمومی را برانگیزیم تا شوق توجه به مدرسه و تمرین جلب همکاری عمومی را افزایش و انسان‌ها را به این کار عادت دهیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد