لیونل مسی درخشید ؛ بارسلونا دوباره جان گرفت


لیونل مسی درخشید ؛ بارسلونا دوباره جان گرفت

در هفته بیست و چهارم لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا با دبل لیونل مسی و تک گل جوردی آلبا تیم الچه را بنتیجه سه بر صفر شکست داد و به رده سوم جدول صعود کرد. نوشته لیونل مسی درخشید ؛ بارسلونا دوباره جان گرفت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

لیونل مسی درخشید ؛ بارسلونا دوباره جان گرفت

بارسلونا ۳ - الچه ۰ ؛ جان دوباره بارسلونا با درخشش لیونل مسی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۴۸
لیونل مسی درخشید ؛ بارسلونا دوباره جان گرفت

در هفته بیست و چهارم لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا با دبل لیونل مسی و تک گل جوردی آلبا تیم الچه را بنتیجه سه بر صفر شکست داد و به رده سوم جدول صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بارسلونا با دبل لیونل مسی و گلی دیگر از جوردی آلبا پیروزی ارزشمندی را در مقابل الچه کسب کرد و توانست به ۵۰ امتیاز برسد و حالا پنج امتیاز تا اتلتیکوی صدرنشین (با یک بازی بیشتر از آنها) و دو امتیاز تا رئال مادرید فاصله دارد. بدین ترتیب بارسا دوباره رتبه سوم را از سویا پس گرفت هر چند که تعداد بازیهایشان از تیم آندلوسی بیشتر است.

بارسلونا پس از توقف مقابل کادیز حالا سه امتیاز ارزشمند را در مقابل الچه کسب کرد تا روحیه بهتری پیدا کند. حالا آنها در عرض هفته آینده دو بازی بسیار مهم مقابل سویا دارند. اولی در لالیگا خواهد بود که باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند تا رتبه سوم را از دست ندهند و به رقابت برای لالیگا امیدوار باشند و دومی در بازی برگشت کوپاست که باید کامبک بزنند و به فینال جام حذفی بروند. در حقیقت این بازی برای بارسا و لیونل مسی خیلی مهم بود که روحیه متفاوتی پیدا کنند چرا که بعد از دو بازی با سویا نیز نوبت بازی بسیار مهم مقابل پی اس جی است که آنها باید شکست سنگین دور رفت را جبران کنند و خودشان را در اروپا نجات بدهند.

تنها خبر ناامیدکننده برای بارسا در این بازی مربوط به مصدومیت مدافعانشان همچون مینگزا و اومتیتی در دقایق پایانی بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس