«جان کعبه» در پایتخت به اجرا در آمد/ اختصاص 7 هزار متر فضا در پایتخت برای اکران محیطی روز پدر


«جان کعبه» در پایتخت به اجرا در آمد/ اختصاص 7 هزار متر فضا در پایتخت برای اکران محیطی روز پدر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: به مناسبت روز پدر سازه‌های فرهنگی در تهران به اجرا در آمدند.


مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: به مناسبت روز پدر سازه‌های فرهنگی در تهران به اجرا در آمدند.

برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات شهرداری تهران برای روز ولادت حضرت علی (ع) اظهار کرد: پیش از ولادت حضرت علی(ع) فراخوانی منتشر شد و از تمام هنرمندان اقصی نقاط کشور درخواست شد تا آثار هنری خود را ارسال کنند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه برای انجام فعالیت‌های خود فراخوان صادر می‌کنیم گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تهران رویه‌ای را پیش گرفته و آن هم این است که برای مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی فراخوان صادر می‌شود و از تمام هنرمندان دعوت می‌کنیم تا به فراخوان این مناسبت آثار خود را ارسال کنند.

وی با اشاره به روز پدر و ولادت حضرت علی(ع) بیان کرد: برای این عید به هنرمندان فراخوان داده و به آن‌ها گفته شده که تا ۲۴ بهمن ماه آثار خود را ارسال کنند، در این میان آثار برگزیده داوری می‌شوند و پس از داوری از میان آن‌ها تعدادی اثر انتخاب می‌شود و به نمایش گذاشته می‌شوند.

ضرغامی در پاسخ به این سوال که آثار برگزیده به مناسبت روز پدر با چه شعاری به نمایش درمی‌آیند بیان کرد: آثار برگزیده برای ولادت حضرت علی(ع)، با عنوان «جان کعبه» و در کنار آن عناوین دیگری از جمله «دستان پر مهر پدر بوی محبت می‌دهند» به اکران در می‌آیند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که اکران از چه زمانی آغاز شده است بیان کرد: از ۵ روز پیش از ولادت حضرت علی اکران‌های میدانی آغاز شده و تاکنون حدود ۵۰۰ سازه فرهنگی و بیش از ۷ هزار مترمربع به این امر اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید

آخرین جزئیات از مرمت و بهسازی باغ و عمارت وثوق الدوله

انتقاد عضو شورای شهر تهران از بی توجهی شهرداری به مرمت عمارت وثوق الدوله

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند