کلینیک پزشکی ورزشی در کردستان راه اندازی می‌شود 


کلینیک پزشکی ورزشی در کردستان راه اندازی می‌شود 

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از راه اندازی مرکز پزشکی ورزشی در آینده نزدیک در کردستان خبرداد.

دکتر غلام رضا نوروزی در مجمع انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه عملکرد هیات مثبت ارزیابی می شود، اظهار کرد: استان کردستان در این چند ساله فعالیت خوبی داشته است و امیدواریم در این روند فعالیت صعودی باشد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه رییس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان مسئولیت بیمارستان کوثر سنندج را برعهده دارد، این مهم مزید بر این شده است که خدمات پزشکی برای ورزشکاران رایگان باشد که این جای تقدیر دارد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با حمایت های استان بتوانیم مرکز تخصصی پزشکی ورزشی را راه اندازی کنیم.

نوروزی در ادامه با بیان اینکه مبحث مالی هیات پزشکی ورزشی استان کردستان کاملا شفاف است، خاطرنشان کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی همیشه پشتیبان تمام رشته های ورزشی در کشور است و خوشبختانه توانسته ایم خدمات ارزنده ای به این قشر ارائه دهیم.

نوروزی ضمن اشاره به برنامه های آینده این فدراسیون گفت: در نظر داریم فدراسیون پزشکی ورزشی را توسعه دهیم و در کنار این موضوع بتوانیم پژوهشکده پزشکی ورزشی را در کشور راه اندازی بکنیم.

گفتنی است: هیات پزشکی ورزشی استان کردستان در سال ۹۹ بالغ بر ۲۱ هزار ورزشکار را ساماندهی کرده است.

لازم به ذکر است: انتخابات هیات پزشکی ورزشی استان کردستان با حضور رییس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار و در این مجمع بابک قطبی تنها کاندید تصدی این هیات توانست با کسب ۱۶ رای برای دوره چهارم بر صندلی این هیات تکیه بزند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند