تشدید محدودیت‌های کرونایی در بوسنی و هرزگوین


تشدید محدودیت‌های کرونایی در بوسنی و هرزگوین

در 24 ساعت گذشته، 17 نفر در بوسنی و هرزگوین و در مجموع، تاکنون 4986 نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور فوت کرده اند.

تشدید محدودیت‌های کرونایی در بوسنی و هرزگوینبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از سارایوو؛ ستاد بحران وزارت بهداشت کانتون سارایوو در بوسنی و هرزگوین به منظور کنترل افزایش ابتلا به ویروس کرونا، دستورالعمل جدیدی صادر کرده است که از امروز اعمال می‌شود.
در این دستورالعمل آمده است اجتماعات خصوصی در گروه‌های بیش از ۱۰ نفره از جمله عروسی، مراسم تشییع جنازه، جشن تولد و سایر اجتماعات ممنوع است، همچنین منع عبور و مرور و ساعات کاری برای بخش خصوصی و تجاری از ۰۵:۰۰ تا ۲۳:۰۰ اعلام شده است.
تعداد افراد مجاز شرکت کننده در مراسم تشییع جنازه حداکثر ۲۵ نفر، و ابراز تسلیت به داغدیدگان از طریق در آغوش گرفتن ممنوع است.
و در پایان هم توصیه شده است از شرکت در مراسم آیین‌های مذهبی خودداری کرده و از طریق رادیو و یا برنامه‌های تلویزیونی یا اینترنت در این مراسم مذهبی شرکت کنند. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر در بوسنی و هرزگوین و در مجموع، تاکنون ۴۹۸۶ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور جان باخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس