استان فارس در نوروز 1400 پذیرای مهمان نوروزی نخواهد بود


استان فارس در نوروز 1400 پذیرای مهمان نوروزی نخواهد بود

رحیمی گفت: استان فارس در نوروز 1400 پذیرای مهمان نوروزی نخواهد بود و اسکان عمومی مهمانان نوروزی را مانند سالهای گذشته نداریم و با کنترل هدفمند سفرهای نوروزی نباید اجازه دهیم که کرونا در فارس افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (سه شنبه 5 اسفند) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) گفت: کارنامه موفقی در مبارزه با ویروس کرونا در استان فارس داشته ایم که اعضای این ستاد، کادر درمان در این موفقیت نقش مهمی داشته است.

استاندار فارس با اشاره به تاثیر سفرهای غیر ضروری در شیوع کرونا بیان کرد: به دلیل افزایش رفت و آمدهای غیر ضروری به استان فارس شاهد خروج استان از وضعیت آبی هستیم.

وی ادامه داد: شیوه نامه‌های بهداشتی در استان باید با جدیت بیشتری دنبال شود و مدیران نیز باید با جدیت بیشتری در اعمال این محدودیت‌ها عمل کنند.

رحیمی اضافه کرد: استان فارس در نوروز 1400 پذیرای مهمان نوروزی نخواهد بود و اسکان عمومی مهمانان نوروزی را مانند سال های گذشته نداریم و با کنترل هدفمند سفرهای نوروزی نباید اجازه دهیم که کرونا در فارس افزایش یابد.

وی تاکید کرد: برای مقابله با ویروس کرونای انگلیسی نیز به آمادگی و پیشگیری بیشتری در استان نیاز داریم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید بیش از پیش مورد توجه قرار داده شود.

رحیمی افزود: صدا و سیما و اصحاب رسانه برای افزایش فرهنگسازی در خصوص کرونا نیز باید بر اطلاع رسانی خود بیفزایند و مسئولان بر ترددها در آستانه ایام نوروز نظارت بیشتری اعمال کنند و فرمانداران باید اعمال محدودیت‌ها در شهرستان‌های نارنجی را تشدید کنند.

استاندار فارس با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا گفت: مرحله اول واکسیناسیون به انجام رسیده و در مرحله بعد نیز پس از کادر درمان، این واکسن در دسترس بقیه گروه‌های در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

خاطر نشان می شود در این نشست، در این جلسه از برخی دست ‌اندرکاران ستاد کرونا در شیراز و سایر نقاط استان فارس با اهدای لوح قدردانی شد.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی