اجرای طرح کمک مومنانه در روز ولادت حضرت علی (ع)


اجرای طرح کمک مومنانه در روز ولادت حضرت علی (ع)

محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) طرح کمک مومنانه با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) و موسسه خیریه نسیم مهربانی اجرا می شود.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) طرح کمک مومنانه با مشارکت بچه های مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) و موسسه خیریه نسیم مهربانی اجرا می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: در همین راستا ۱۱۰ بسته غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، قند و مرغ منجمد تهیه شده که در این روز فرخنده با حفظ کرامت انسانی نیازمندان درب منازل آنها تحویل می شود.


وی بیان کرد: این طرح با تاسی از سیره حضرت علی (ع) در دستگیری از نیازمندان و به منظور کمک به بهبود معیشت این خانواده ها اجرا می شود تا بتوانیم در این روز لبخندی بر لب خانواده های نیازمند بنشانیم.


جبالبارزی ابراز کرد: برگزاری جشن یکی دیگر از برنامه های سالروز ولادت امام علی (ع) است که با توجه به شرایط کرونایی منطقه، این جشن به صورت مجازی برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ادامه داد: علاوه بر این نیز مسابقه مجازی سیره علوی برگزار می‌شود و بر همین اساس تعدادی سوال چهار گزینه ای در گروه های مجازی کانون به اشتراک گذاشته می شود و علاقمندان به به شرکت در این مسابقه می بایست پاسخ های صحیح خود را برای ما ارسال کنند.


وی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳ گروه مجازی ۲۲۰ نفری در پیام رسان واتس آپ راه اندازی شده که برنامه های مجازی کانون از این طریق اجرا می شوند.


جبالبارزی اظهار کرد: یکی از برنامه های این کانون فرهنگی هنری در ایام رجب و در آستانه میلاد با سعادت امام جواد (ع)، برگزاری جلسه مجازی ختم صلوات و ذکر امام جواد (ع) بود که به همت بانوان مسجدی عضو کانون اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اضافه کرد: شامگاه گذشته هم زمان با ولادت امام جواد (ع) مابین نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه مولودی خوانی اجرا شد.


وی عنوان کرد: آذین بندی و فضاسازی مسجد و محله متناسب با اعیاد رجب یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری است که به همت بچه های مسجدی انجام شده است.


جبالبارزی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای ویژه برنامه های سالروز ولادت حضرت علی (ع)، بزرگداشت این روز و ترویج معارف علوی در جامعه است.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...