900 بسته غذایی ، هدیه جوانان مسلمان به افراد بی خانمان در نیوجرسی


900 بسته غذایی ، هدیه جوانان مسلمان به افراد بی خانمان در نیوجرسی

اعضای بخش انجمن جوانان مسلمان احمدیه در نیوجرسی شمالی داوطلبانه در بانک غذایی واقع در هیل ساید حضور پیدا کرده و تقریبا 900 بسته غذایی را برای کمک به نیازمندان بسته بندی کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « tapinto»،در روز 13 فوریه اعضای بخش انجمن جوانان مسلمان احمدیه در نیوجرسی شمالی داوطلبانه در بانک غذایی واقع در هیل ساید حضور پیدا کرده و تقریبا 900 بسته غذایی را برای کمک به نیازمندان بسته بندی کردند.

هر بسته غذایی معادل پنج پوند وزن داشت و تقریبا 4500 وعده غذایی بسته بندی شد.

بیش از 80 سال انجمن جوانان مسلمان احمدیه در آمریکا یاریگر جامعه مسلمانان و دیگر اعضای جامعه در تمام کارهایی که انجام می دهند بوده است.

انجمن جوانان مسلمان احمدیه به شعار «عشق برای همه ، نفرت برای هیچ کس » پایبند است.

«میرزا مسرور » ، رئیس جامعه مسلمانان احمدیه در سراسر جهان بارها بر تعالیم اسلامی در مورد احقاق حقوق خدا و حقوق بشر به جوانان تاکید کرده است.

مرکز انجمن جوانان مسلمان احمدیه در نیوجرسی شمالی همن تلاش کرده است تا شعار خود را به هر وسیله ممکن مانند بازدید از بانک غذایی ، کمک های مالی به پناهگاه های محلی برای بی خانمان ها و سازماندهی سیستم های انتقال خون ، محقق کند.

جوانان مسلمان جامعه احمدیه در همین راستا در ماه ژانویه برای کمک به بانک غذایی نیوجرسی به منظور تهیه غذا برای نیازمندان داوطلب شدند.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط