تشکیل تیم های سیار برای ضدعفونی کردن دانشگاه العمید


تشکیل تیم های سیار برای ضدعفونی کردن دانشگاه العمید

آستان مقدس حضرت عباس(ع) از تشکیل تیم های سیار برای ضدعفونی کردن دانشگاه العمید و اتخاذ تدابیر احتیاطی در آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، دانشگاه العمید وابسته به آستان قدس عباسی از ابتدای سال تحصیلی جدید تیم های سیاری را برای ضدعفونی همه بخشهای آن اعم از دانشکده ها، مجتمعهای بهداشتی و ساختمانهای اداری و خدماتی تشکیل داده است.

این دانشگاه همچنین مجموعه ای از اقدامات پیشگیرانه را برای مشارکت در ایجاد فضای امن بهداشتی به منظور حفظ سلامت دانشجویان و کادر آموزشی، اداری و خدماتی اتخاذ کرده است.

علاء الموسوی، معاون اداری رئیس دانشگاه در مصاحبه با شبکه الکفیل اظهار داشت، این تدابیر مکمل اقدامات پیشین اتخاذ شده از سوی ریاست دانشگاه و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است.

وی گفت، این اقدامات به صورت دوره ای و طبق جدول مشخص با مواد مجاز پزشکی انجام می شود.

الموسوی افزود: این تدابیر تحت نظارت کمیته پزشکی و بواسطه تیمی متخصص صورت می گیرد.

وی در خاتمه گفت: ما همچنین تلاش کردیم تا ضمن رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی، از مواد ضدعفونی کننده، دستکش و دیگر وسایلی که به پیشگیری دربرابر این وبا کمک می کند استفاده نماییم. همچنین اجرای پویشهای آموزشی و آگاهی بخشی ادامه دارد.

شایان ذکر است، دانشگاه العمید در چارچوب طرح پیشگیرانه خود دربرابر این ویروس، بروشورهای آموزشی را چاپ و نشستهایی را برای معرفی این ویروس و راههای انتشار و جلوگیری از آن برگزار کرده است.همچنین همه توصیه های بهداشتی و پزشکی صادره از طرفهای ذیربط را اجرا می کند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی