هفتم اسفند آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی کشاورزی و سلامت اعلام شد


هفتم اسفند آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی کشاورزی و سلامت اعلام شد

جیرفت - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی کشاورزی و سلامت را هفتم اسفندماه سال جاری اعلام کرد.

فاطمه سیدی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، تاریخ برگزاری این همایش ملی را ۲۰ اسفند ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان آخرین مهلت ارسال مقالات طی ۲ مرحله تمدید شد.

وی پذیرش مقالات همایش ملی کشاورزی و سلامت را به ۲ زبان فارسی و انگلیسی دانست و ارسال مقالات را از طریق تار نمای اینترنتی همایش به آدرس http://jiroftagrihealth.ir اعلام کرد.

سیدی با بیان اینکه آئین اختتامیه همایش ملی کشاورزی و سلامت به صورت مجازی برگزار می شود، این تصمیم را در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا دانست.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت شماره تلفن ۰۳۴۴۳۳۱۷۸۰۲ را جهت پاسخگویی به سوالات متقاضیان اعلام کرد و از برگزاری همایش ملی کشاورزی و سلامت به میزبانی مشترک دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و دانشگاه جیرفت خبر داد.

وی فناوری های نوین در تولید محصولات کشاورزی سالم، بهداشت محیط در فعالیت های مرتبط با کشاورزی، کشاورزی نوین و تهدیدات باروری در انسان، پدافند غیر عامل در کشاورزی و سلامت، آموزش و ترویج کشاورزی و سلامت، کشاورزی ارگانیک و توسعه پایدار، مدیریت پسماندهای کشاورزی، شیمی سبز و سلامت، محصولات تراریخته، گیاهان دارویی و سلامت پایدار، سلامت مواد غذایی و افزودنی ها، فرآورده های غذایی دام، طیور و آبزیان را از جمله محورهای همایش ملی کشاورزی و سلامت اعلام کرد.

سیدی آمایش سرزمین، سلامت و امنیت غذایی، بیماری های مشترک انسان و دام، طیور و آبزیان، کنترل بیولوژیک آفات، بیماری ها و علف های هرز، استاندارد سازی محصولات کشاورزی و صنایع غذایی، سلامت شغلی نیروهای انسانی شاغل در بخش کشاورزی و آفت کش ها و کودهای شیمیایی؛ چالش ها و راهکارها با رویکرد سلامت از جمله محورهای همایش ملی کشاورزی و سلامت را از دیگر محورهای همایش ملی کشاورزی و سلامت برشمرد.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

منطقه جنوب کرمان با تولید سالانه پنج میلیون تن انواع محصولات کشاورزی یکی از قطب های کشاورزی کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی