نماینده حوزه انتخابیه مهریز : انتخابات مظهر همبستگی ملی است


نماینده حوزه انتخابیه مهریز : انتخابات مظهر همبستگی ملی است

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران در عمل نماد و مظهر عینی همبستگی ملی اقشار مختلف مردم جامعه از 22 بهمن سال 1357 همزمان با پیروزی انقلاب تاکنون تبدیل شده است .

محمدرضا صباغیان بافقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه مردم با حضور گسترده در انتخابات، وحدت و هبستگی حماسی خود را در کشور و نسبت به نظام و انقلاب‌اسلامی نشان می دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره مدافع انقلاب‌اسلامی و ارزش‌های دینی جامعه هستند، ادامه داد: حضور فعال در انتخابات سال آینده موجب تقویت نظام و کشور است و به امید خدا این آرزوی همه مردم محقق می‌شود.

نماینده شهرستان های بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر فردی که از سوی مردم ایران برای این مسوولیت مهم سیاسی در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ خورشیدی انتخاب شود بتواند به شعارهای خود در دوران مبارزات انتخابی وفادار باشد و به آن عمل کند و برای رضایت الهی به بندگان مخلص خدا و پیشرفت ایران اسلامی نیز خدمت کند.

صباغیان تصریح کرد: خدمت به مردم و عمل به وظایف قانونی جزو رسالت همه مسوولان است و با همکاری همگان نظام اسلامی و کشور روز به روز به قله‌های عزت و اقتدار در تمامی عرصه‌های مختلف می‌رسد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه مهریز با حدود ۲۵۰ هزار نفر جمعیت از گسترده‌ترین حوزه انتخابیه استان یزد است که یک نماینده در خانه ملت دارد.

استان یزد با ۱۰ شهرستان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس دارد، تعداد نمایندگان کنونی مجلس یازدهم ۲۹۰ نفر است.

شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز به عنوان مرکز حوزه انتخابیه مرکز آن در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022