معاون استاندار همدان: رسانه‌ها شاخص های شهروند برگزیده را ترویج دهند


معاون استاندار همدان: رسانه‌ها شاخص های شهروند برگزیده را ترویج دهند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان با تاکید بر اشاعه معیار و شاخص های شهروندان برگزیده، گفت: رسانه ها در این راستا پیشقدم شوند تا شاهد ترویج رفتارهای خوب در بین تمام شهروندان استان باشیم.

به گزارش ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» شامگاه چهارشنبه در آئین اختتامیه جشنواره «شهروندان برگزیده» در مجتمع فرهنگی ابن سینا همدان اظهار داشت: این رویداد به لحاظ الگوسازی رفتار نیک و پسندیده در بین شهروندان بسیار ارزشمند و دارای کارکردهای مثبت است.

وی اضافه کرد: انتخاب افرادی با شاخص و معیارهای خاص کاری حساس و پیچیده است که شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان به ان اهتمام ویژه دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان افزود: ترویج و اشاعه اعمال و رفتارهای نیکو در بین تمام شهروندان به ویژه جوانان، نخبگان و افراد اثرگذار کاری ضروری است که رسانه ها باید در آن پیشقدم شوند.

او نظم، اخلاق مداری، استفاده درست از امکانات شهری و امر به کارهای نیک را از ویژگی های شهروندان برگزیده دانست و گفت: حفظ فضای سبز و تاسیسات فرهنگی که موجب نشاط و شادابی مردم می شود از شاخص های شهروندان نمونه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: این استان در سایه همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان و پرهیز از حاشیه ها در اجرای برنامه های توسعه محور موفق بوده است.

پورمجاهد تصریح کرد: به توصیه استاندار همدان ارتباط خوبی بین مدیران استان و شوراهای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات، دستگاه قضایی و اقشار مختلف مردم برقرار است و این روحیه تعامل و مشارکت بسیار کارساز و مشگل گشا است.

معاون استاندار همدان: رسانه‌ها شاخص های شهروند برگزیده را ترویج دهند

به گفته وی، هرجا برنامه ها با کمک مردم تدوین شود برتری و موفقیت کارها حتمی است.

فرماندار همدان نیز در این آئین مشارکت و مسئولیت پذیری را از کلید واژه های جشنواره «شهروندان برگزیده» برشمرد و گفت: این خصایص در این دوره از جشنواره ملموس و شفاف است.

«محمد علی محمدی» اضافه کرد: در بین مردم همدان این ۲ خصیصه پررنگ تر است و با مطالعه تاریخ پر فراز و نشیب همدان می توان به این موضوع پی ببریم.

او خواستار تداوم این رویداد فرهنگی شد و افزود: جشنواره شهروندان برگزیده هر سال غنی و قوی تر از گذشته برگزار می شود که ستودنی است.

طبق آمار دبیرخانه سومین دوره جشنواره «شهروندان برگزیده» از بین ۸۰۰ شهروند همدانی شرکت کننده ۱۲۰ نفر به مرحله داوری راه یافتند و در نهایت ۲۸ نفر در بخشهای مختلف به عنوان شهروندان نمونه در سال ۱۳۹۹ معرفی و تقدیر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا