شاخص بورس خراسان 87 هزار واحد رشد کرد


شاخص بورس خراسان 87 هزار واحد رشد کرد

مشهد-ایرنا- مدیر بورس و اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: مقایسه شاخص بورس اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی طی بهمن ماه با دی ماه امسال حاکی از رشد 87 هزار و 639 واحدی است.

حسین خدادوست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شاخص بورس خراسان رضوی و خراسان شمالی در بهمن ماه امسال یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۵۷ واحد رسید در حالی که این شاخص در دی ماه یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۱۸ واحد بود.

وی ادامه داد: در بهمن ماه امسال یک میلیون و ۶۷۹ هزار سهم در بورس استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی به ارزش ۱۹ هزار و ۸۱۱ میلیارد ریال معامله شد که متوسط ارزش خرید و فروش روزانه ۹۹۰ میلیارد و ۵۵۱ میلیارد ریال بود.

مدیر بورس و اوراق بهادار استانهای خراسان رضوی و خراسان شمالی گفت: در این بازه زمانی ۲۴۱ کارگزاری در قالب ایستگاه معاملاتی، به صورت برخط گروهی و نمایندگی در معاملات بورس دو استان مزبور شرکت کردند همچنین نام ۱۴ شرکت استانی با ارزش بازاری ۹۳۱ هزار و ۱۷۱ میلیارد ریال در معاملات درج شده است.

حداکثر ۲۵ درصد از مبادلات ایستگاههای معاملاتی بازار بورس استانهای خراسان رضوی و شمالی قابلیت گزارش‌گیری و تفکیک را دارد.

مبادلاتی که از طریق بورس خراسان گزارش‌گیری و ثبت می‌شوند معاملات غیرآنلاین و حقوقی هستند که از طریق ایستگاههای معاملاتی انجام می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...