استانداربوشهر: رسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با فضای تخریبی دارند


استانداربوشهر: رسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با فضای تخریبی دارند

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهرگفت: رسانه ها به ویژه رسانه‌های مکتوب نقش مهمی در ایجاد امید، نشاط و مقابله با فضای تخریبی علیه کشور دارند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از عبدالکریم گراوند در نشست با مدیر مسئول و سردبیر روزنامه جام جم افزود: دولت با وجود شرایط سخت تحریم و مشکلات اقتصادی اما روند توسعه کشور را متوقف نکرد به طوری که در استان بوشهر بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابی در مدت ۳ سال تکمیل شد و این اقدام یک رکورد در کشور به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: همچنین عملیات ساخت سد خاییز در سال ۹۶ آغاز و فروردین ۱۴۰۰ با وجود همه مشکلات مالی به نتیجه می‌رسد.

گراوند ادامه داد: در این مدت منابع مالی و اعتبارات در استان بدون برنامه و اولویت بندی هزینه نشد و این یکی از مسیرهای تحقق اهداف برنامه ریزی شده بود.

وی در مورد مشکلات تامین آب در استان بوشهر اظهار کرد: در مناطق جنوبی شهر بوشهر آبرسانی با تانکر انجام می‌شد اما با همت دولت این مشکل برطرف شد ضمن اینکه فاضلاب بافت قدیم ۳۸ هکتاری این شهر نیز به نتیجه رسید.

استاندار بوشهر ادامه داد: مجموعه حجم آب شیرین کن‌های موجود در استان تا قبل از دولت دوازدهم ۲۰ هزار متر مکعب بود اما امروز این رقم به ۳۲ هزار متر مکعب رسیده است.

وی یادآور شد: افزون براین آب شیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت و با توجه به پروژه‌های در دست اقدام انتظار می‌رود تا پایان دولت در مجموع ۱۵۰ هزار متر معکب آب دریا در استان شیرین سازی شود.

گراوند تاکید کرد: با اجرای این طرح های آبرسانی، تامین آب از منابع داخلی استان که پیش از این تنها ۱۰ درصد بود به میزان ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۳۶ شرکت دانش بنیان در استان بوشهر فعال و زمینه اشتغال یک هزار و ۴۲۰ نفر را فراهم کردند که بیش از ۹۰۰ شغل از این تعداد در دولت دوم دوازدهم محقق شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟