بررسی 8 پرونده جدید در کمیته فنی و قانونی واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو


بررسی 8 پرونده جدید در کمیته فنی و قانونی واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو

مدیر غذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم گفت: در سی و هشتمین جلسه کمیته فنی و قانونی صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو، هشت پرونده جدید مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، نسرین نانوایی قشمی با بیان این مطلب، اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضاء داخلی سازمان منطقه آزاد قشم، نماینده هیئت علمی دانشگاه و نماینده صنعت در محل اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم برگزار گردید.
وی ادامه داد: چهار مورد درخواست صدور پروانه ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی، سه مورد درخواست صدور پروانه مسئول فنی محصولات آرایشی و غذایی و یک مورد درخواست صدور پروانه بهره برداری محصولات غذایی در این جلسه بررسی شد.
مدیرغذا، دارو و استاندارد منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این پروانه ها در حوزه های محصولات غذایی شامل پودر مخلوط قهوه فوری، پودر ماهی خشک فرآوری شده و همچنین در حوزه محصولات آرایشی، زیبایی و بهداشتی می باشد.
به گفته نانوایی قشمی؛ از ابتدای سال جاری ۳۸ جلسه کمیته فنی و قانونی صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه واحدهای تولیدی مشمول قوانین سازمان غذا و دارو برگزار شده که نتیجه آن بررسی ۳۰۹ محصول، بالغ بر ۱۳ پروانه بهره برداری، ۱۶ پروانه مسئول فنی و صدور ۳۳۰ پروانه ساخت بوده است.
وی در پایان تاکید کرد: استاندارد و رعایت این مقوله یک اولویت اساسی برای پیشبرد و توسعه صنعت و پیش نیاز جهش تولید محسوب می شود، که می تواند رونق فضای اقتصادی و توسعه صادرات را به همراه داشته باشد.

کد خبر 1489902

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...