کومان: گزینه‌ای جز پیروزی برابر الچه نداشتیم/ منظورم از بازیکنان باسابقه کمتر تأثیرگذار، مسی نبود!


کومان: گزینه‌ای جز پیروزی برابر الچه نداشتیم/ منظورم از بازیکنان باسابقه کمتر تأثیرگذار، مسی نبود!

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش در بازی معوقه هفته نخست بابت پایان یافتن روند کسب نتایج ناامید کننده ابراز خرسندی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالدو کومان پس از پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا برابر الچه در دیدار معوقه خانگی از هفته نخست لالیگا به ناکامی‌های اخیر شاگردانش برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان و کادیس در لالیگا اشاره داشت و گفت: بعد از آن دو نتیجه، باید کادیس را شکست می‌دادیم. نیمه دوم کارمان عالی بود و تفاوت را در همان نیمه رقم زدیم، البته باید در نیمه اول بهتر بازی می‌کردیم.

پیش از بازی کومان از بازیکنان باسابقه‌تر تیم خواسته بود که مسئولیت‌پذیرتر باشند بیشتر از این به تیم برای گلزنی کمک کنند. کاپیتان تیم، لیونل مسی هم با دو گلی که زد درخواست او را عملی کرد. مسی با این دو گل 18 گل شد و در صدر جدول برترین گلزنان لالیگا در فصل جاری قرار گرفت.

کومان اما تأکید کرد که منظورش از بازیکنان باسابقه‌تر تیم، لیونل مسی نبوده است. وی افزود: وقتی از کهنه‌کارهای تیم حرف می‌زنم، اشاره‌ام به مسی نیست، چون او هنوز هم دارد کلی گل می‌زند. منظور من بازیکنانی غیر از مسی بود که باید آنها هم تأثیرگذار ظاهر شوند. مسی هنوز هم گل می‌زند و در این بازی هم آن را ثابت کرد. همه می‌‌توانستند ببینند که در نیمه اول بازی ما ریتم و انسجام نداشت و اتفاق خوبی بود که مسی به عنوان کاپیتان تیم خواهان بهبود این دو فاکتور شد، البته نباید فراموش کنیم که انجام کلی بازی فشرده در این چند وقت اخیر هم بی‌تأثیر نبوده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !