10 هزار نان صلواتی در قشم توزیع می شود


10 هزار نان صلواتی در قشم توزیع می شود

قشم- ایرنا- مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) قشم گفت: به مناسبت میلاد با سعادت امیرالمومنین علی علیه السلام طرح بزرگ پخت و توزیع بیش از 10 هزار نان صلواتی در شهر قشم اجرا می‌شود.

عباس بازماندگان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود : این امر در قالب طرح محبت و مهربانی و با همراهی صنف نانوایان شهر قشم ، در روز میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) در هفت نانوایی مستقر در حاشیه این شهر انجام می شود.

وی ادامه داد: نانوایی‌های شرکت کننده، روز پنجشنبه هفتم اسفند ماه، از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در نانواییهای شهر قشم اجرا می شود به صورت رایگان نان توزیع می‌کنند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) قشم تصریح کرد: همچنین از این روز به بعد با اجرای طرح حمایت از اقشار بی‌بضاعت روزانه ۷۰۰ خانوار توسط نانوایان از نان رایگان بهرمند می‌شوند.

وی افزود: نان تافتون در میدان گلدن سیتی، نان بربریی در چهار راه سعدی، نان لواش واقع در جنب مصلی امام علی (ع) از جمله واحدهای نانوایی هستند که در این طرح شرکت کرده‌اند.

بازماندگان خاطرنشان کرد: نانوایی پشت بیمارستان قدیم، نانوایی پشت بازار فردوسی، نانوایی واقع در کوچه ماهی فروشان بازار قدیم و مجتمع نان زرین قشم در رسالت شرقی نیز دیگر واحدهای شرکت کننده در این طرح هستند.

جزیره قشم از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)