نشست دوجانبه توسعه طرح‌های حمایتی برای پناهندگان برگزار شد


نشست دوجانبه توسعه طرح‌های حمایتی برای پناهندگان برگزار شد

تهران- ایرنا- نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی با قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، نشست مشترکی با حضور مهدی محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و مجتبی زینی‌وند قائم مقام وزیر و رییس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش، درخصوص نحوه اجرای پروژه‌های انجام شده و در دست اقدام، مشارکت در احداث مدارس در سطح استان‌ها، توسعه طرح‌های حمایتی برای پناهندگان و برنامه‌ریزی جهت پیشگیری و درمان بیماری کووید ۱۹ در میان دانش‌آموزان برگزار شد.

در ابتدای جلسه، زینی‌وند ضمن قدردانی از همکاری‌های به عمل آمده تاکنون، در اجرای فعالیت‌های مشترک خواستار تداوم ارتباط‌های بیشتر در جهت خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان در امر آموزش شد.

وی همچنین از تلاش‌های اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در حمایت از برنامه‌های آموزش و پرورش از طریق مشارکت در ساخت، تجهیز و تعمیر مدارس، توزیع اقلام بهداشتی و پیگیری‌های مستمر درخصوص تامین و توزیع تبلت‌های آموزشی مورد نیاز و سایر برنامه‌های آموزشی قدردانی کرد.

در ادامه مهدی محمودی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط رییس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش در امر آموزش به پناهندگان، افزود: انتظار می‌رود این سازمان بتواند در توسعه و گسترش پروژه‌های مشترک اعم از ساخت مدارس و امور آموزشی و فرهنگی فعالیت‌های بیشتری در کشور داشته باشد.

وی به تسریع اجرای فعالیت‌های مشترک و تلاش برای جذب مشارکت‌ها در سال جاری تاکید کرد.

مدیرکل و دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور خواستار تهیه و تدوین برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت در راستای تعیین نیازمندی‌های آموزشی پناهندگان در کشور و نیز بالا بردن دقت در اجرا و تکمیل پروژه‌های مشترک به خصوص در ساخت مدارس شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس