تور بزرگ باشگاه مطرح اروپایی برای جذب ستاره استقلالی


تور بزرگ باشگاه مطرح اروپایی برای جذب ستاره استقلالی

تیم اندرلخت بلژیک قصد دارد که در پایان فصل وقتی قرارداد سید مجید حسینی به پایان می رسد ، او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. نوشته تور بزرگ باشگاه مطرح اروپایی برای جذب ستاره استقلالی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

تور بزرگ باشگاه مطرح اروپایی برای جذب ستاره استقلالی

باشگاه اندرلخت بلژیک به دنبال جذب آزاد سید مجید حسینی در پایان فصل
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰
تور بزرگ باشگاه مطرح اروپایی برای جذب ستاره استقلالی

تیم اندرلخت بلژیک قصد دارد که در پایان فصل وقتی قرارداد سید مجید حسینی به پایان می رسد ، او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت «فوت نیوز» بلژیک، باشگاه اندرلخت به دنبال جذب رایگان سید مجید حسینی مدافع ایرانی تیم ترابوزان اسپور ترکیه است.

این سایت نوشت:

«اندرلخت در نقل و انتقالات تابستانی آینده کار زیادی خواهد داشت و به نظر نمی‌رسد تا آن زمان راهی برای حل مشکلات مالی پیدا شود. مدیر ورزشی باشگاه باید دوباره خلاقیت ایجاد کند. اندرلخت در ماه سپتامبر با مجید حسینی مدافع ۲۴ ساله تیم ترابوزان ارتباط داشت.

او به ترابوزان نیامد اما بنا بر اعلام نشریه “گاتزتا دامگا” اندرلخت دوست دارد یک بار دیگر شانس خود را امتحان کند. این بازیکن ایرانی در پایان قرارداد خود با ترابوزان است و مذاکرات برای توافق جدید با ترابوزان در بن بست است. ترابوزان می‌خواهد حسینی را حفظ کند و باشگاه‌های دیگر نیز به او علاقه مند هستند. شارلوا (بلژیک) یکی از این تیم‌ها است. سمپدوریا، المپیاکوس و چند باشگاه ترک دیگر هم همینطور.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش