رانش کوه و کولاک برف گردنه تازار کوهرنگ را مسدود کرد


رانش کوه و کولاک برف گردنه تازار کوهرنگ را مسدود کرد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ با اشاره به بارش برف در این شهرستان، گفت: بارش برف و رانش کوه در گردنه تازار راه ارتباطی این شهرستان با استان خوزستان را مسدود کرد.

مرتضی زمانپور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با آغاز بارش‌ها از شامگاه چهارشنبه تا کنون ۲۰ سانتی متر برف در شهر چلگرد و ۴۰ سانتی‌متر برف در گردنه‌ها گزارش شده است.

وی ادامه داد: تردد در سایر محورهای اصلی شهرستان به سختی و با زنجیرچرخ امکانپذیر است و توصیه می‌شود افراد از ترددهای غیرضروری در محورهای این شهرستان خودداری کنند.

زمانپور همچنین از مسدود شدن راه ارتباطی ۳۰ روستای این شهرستان خبر داد و گفت: روستاهای دهستان موگویی، صمصامی و بازفت به سبب حجم بالای برف مسدود است.

فرماندار کوهرنگ به محدودیت‌های ترددی در این شهرستان در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس جهش یافته کرونا نیز اشاره کرد و گفت: خودروهای شخصی از مسیر خوزستان حق ورود به این شهرستان را ندارند و با کمک نیروهای پلیس راه و اعضای ستاد کرونا خودروها به سمت مبداء هدایت شده و چنانچه تخلفی در این خصوص مشاهده شود مطابق با قانون برخورد می‎‌شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر و کوهستانی چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید