بوستان‌های بجنورد تعطیل شد


بوستان‌های بجنورد تعطیل شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: بوستان‌های باباامان و بش‌قارداش در مرکز استان با تصمیم فرمانداری، امروز و فردا تعطیل است.

مهدی کرامتی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تصمیم فرمانداری شهرستان بجنورد، آستان مقدس امامزاده سلطان سیدعباس(ع) بجنورد نیز روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل خواهد بود.

مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی افزود: از مردم انتظار می رود از حضور در معصوم زاده بجنورد و بوستان های این شهر خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای تعطیل و جمعه، جمعیت زیادی در بوستان های شهری حضور می یابند، از این رو این بوستان ها تعطیل اعلام شده است.

کرامتی درباره تعطیلی بازار نیز گفت: شایعات منتشر شده مبنی بر تعطیلی بازار صحت ندارد و هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

وی گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان مهم ترین راهکار برای جلوگیری از شیوع کرونا است.

کرامتی اظهار داشت: برای اینکه رنگ کرونا در شهرستان ها به وضعیت بدتر نرسد باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدی گرفته شود.

مدیرکل دفتر بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: مردم از تجمع و برگزاری دورهمی های خانوادگی خودداری کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟