نماز جمعه هشتم اسفند در تمامی پایگاه‌های خراسان رضوی اقامه می‌شود


نماز جمعه هشتم اسفند در تمامی پایگاه‌های خراسان رضوی اقامه می‌شود

مشهد- ایرنا- مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: نماز جمعه هشتم اسفند ماه همانند 6 هفته اخیر در تمامی 53 پایگاه اقامه نماز جمعه این استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نماز جمعه، اول اسفند، بیست و چهارم، هفدهم، دهم و سوم بهمن و ۲۶ دی ماه در ۵۳ پایگاه، ۱۹ دی ماه در ۵۰ پایگاه، ۱۲ دی ماه در ۴۶ پایگاه و پنجم دی در ۲۲ پایگاه استان خراسان رضوی برگزار شد.

وی ادامه داد: فردا نیز در مشهد آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) اقامه می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: آیین عبادی سیاسی نماز جمعه با کمترین زمان ممکن همراه با تب‌ سنجی عمومی در مبادی ورودی محل برپایی آن، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار می‌شود.

آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه در پی شیوع ویروس کرونا از روز نهم اسفند ماه پارسال به مدت سه ماه در تمامی ۵۳ پایگاه خراسان رضوی تعطیل شد.

برپایی نماز جمعه در پی مهار نسبی شیوع ویروس کرونا و روند بهبود شرایط از ۱۷ اردیبهشت ماه امسال به تدریج در نقاط مختلف خراسان رضوی از سر گرفته شد و در این مدت به تناسب شرایط گاهی به صورت موقت لغو و بار دیگر اقامه شده است.

بر اساس اعلام رسمی تاکنون یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۷۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۷۳۶ نفر رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا