استاندار : آزادراه غدیر به توسعه بیشتر استان قزوین کمک می‌کند


استاندار : آزادراه غدیر به توسعه بیشتر استان قزوین کمک می‌کند

قزوین-ایرنا- استاندار قزوین گفت: آزاددراه ملی غدیر (آبیک-چرمشهر) با بهبود موقعیت ارتباطی استان به توسعه بیشتر قزوین و جذب سرمایه‌گذار در آن کمک می‌کند.

هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح ازادراه ملی غدیر (آبیک-چرمشهر) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افتتاح این آزادراه ضمن کاهش بار ترافیکی آزادراه تهران-کرج و قزوین و صرفه جویی قابل توجه در سوخت، یک مسیر ویژه ترانزیتی به شمار می رود.

استاندار قزوین با اشاره به کاهش قابل توجه زمان سفر بین استان های تهران، قزوین،البرز،مرکزی و قم با افتتاح این آزادراه، گفت: اجرای این طرح همچنین احیاگر بخشی از مسیر بین المللی ابریشم است و جایگاه ارتباطی کشور را تقویت می کند.

جمالی پور گفت: احداث این آزادراه در شرایط تحریمی نشاگر تلاش ویژه دولت در خدمات رسانی به مردم بوده و نقش مهمی در ارتقای رضایت مندی مردم به ویژه شهروندان استان های واقع در مرکز کشور دارد و عیدی دولت به مردم در روز میلاد با سعادت امیرالمومنین (ع) است.

آزادراه ملی غدیر دارای ۱۵۸ کیلومتر است و به تبادل ترافیکی در استان های قزوین،البرز، مرکزی و تهران می پردازد و نقش مهمی در کاهش ترافیک آزادراه تهران-کرج دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد