کاروان مهربانی در اختیار مردم زلزله زده شهر سی سخت قرار گرفت


کاروان مهربانی در اختیار مردم زلزله زده شهر سی سخت قرار گرفت

مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاروان مهربانی شامل یک دستگاه نانوایی و 10 تن آرد که 2 ماه در منطقه به مردم خدمات می‌دهد و 4 هزار بسته گوشت قرمز به مبلغ یک میلیارد تومان در اختیار مردم شهر سی‌سخت قرار گرفت.

"علیرضا دولت‌آبادی" افزود: ستاد مساجد استان همراه با سایر دستگاه‌ها کنار مردم بود.
وی تصریح کرد: کاروان مهربانی شامل یک دستگاه نانوایی و ۱۰ تن آرد که ۲ ماه در منطقه به مردم خدمات می‌دهد و ۴ هزار بسته گوشت قرمز به مبلغ یک میلیارد تومان در اختیار مردم شهر سی‌سخت قرار خواهد گرفت.
"آیت‌الله سید نصیر حسینی" نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص اظهار کرد: در پی حادثه خسارت بار زلزله سی سخت افراد و اشخاص زیادی نسبت به مردم زلزله زده توجه داشتند و کمک ارسال کردند.
وی تاکید کرد: مخصوصا از برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه که محموله ارزشمندی برای مردم ارسال می کنند تشکر و قدردانی می کنم.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از همه کسانی که تلاش کردند تا درد و رنج این مردم کاهش پیدا کند از مسئولین کشوری و استانی که سفر داشتند و همه مردمی که تلاش داشتند به رفع آلام و درد مردم توجه داشته باشند قدردانی و سپاسگزاری می کنیم خداوند جزای خیر به همه آن ها عنایت کند.
در ادامه "حجت الاسلام صفدر پناهی" مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم و خیرین خواست به یاری زلزله زدگان سی سخت بشتابند.
وی تصریح کرد: مردم سی سخت با زلزله مهیبی مواجه شدند خداوند خسارت ها را از طریق مردم مومن جبران می کند.
مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از کمک های انسان دوستانه برنامه سمت خدا قدردانی کرد و اظهار کرد: زلزله زدگان امیدشان به کمک مردمی است؛ ممکن است کمک دولت کافی نباشد کمک مردم می تواند راهگشا باشد.
به گزارش ایسنا، حجت الاسلام پناهی خاطرنشان کرد: از خیرین درخواست می کنیم که کمک کنند در حد امکان نیازهای مردم را برطرف کنند.
گفتنی است؛ پس از شیوع بیماری کرونا کانون فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اقدامات مومنانه خود قدمی بزرگ در راه اجرای فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به همنوعان برداشت و اکنون نیز پس از زلزله شدید شهر سی‌سخت که تقریبا بسیاری از مردم این شهر را بی‌خانمان کرد کانون فرهنگی هنری مساجد استان کار بزرگی را با همکاری سایر مجموعه‌های همکار و همراه همچون برنامه سمت خدا انجام داد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط