معرفی نسخهٔ لوکس فورد اکسپلورر کینگ رانچ


معرفی نسخهٔ لوکس فورد اکسپلورر کینگ رانچ

پس از موفقیت تیپ لوکس کینگ رانچ در F150 و اکسپیدیشن، فورد حالا این تیپ را برای اکسپلورر هم ارائه کرده است. اکسپلورر کینگ رانچ از کابین لوکسی با صندلی‌ها و زیر آرنجی چرمی دست‌دوز، رو دری‌های چرمی و تریم چوبی واقعی روی داشبورد و غربیلک فرمان برخوردار است. پکیج سفارشی پریمیوم تکنولوژی که ماساژور … The post معرفی نسخهٔ لوکس فورد اکسپلورر کینگ رانچ...

پس از موفقیت تیپ لوکس کینگ رانچ در F150 و اکسپیدیشن، فورد حالا این تیپ را برای اکسپلورر هم ارائه کرده است. اکسپلورر کینگ رانچ از کابین لوکسی با صندلی‌ها و زیر آرنجی چرمی دست‌دوز، رو دری‌های چرمی و تریم چوبی واقعی روی داشبورد و غربیلک فرمان برخوردار است. پکیج سفارشی پریمیوم تکنولوژی که ماساژور صندلی‌ها، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و سیستم صوتی B O با ۱۴ بلندگو که به‌طور خاص برای کابین اکسپلورر تنظیم شده است هم داخل این کراس‌اوور را لوکس‌تر می‌کند.

معرفی نسخهٔ لوکس فورد اکسپلورر کینگ رانچ

اکسپلورر کینگ رانچ در بیرون نیز از جلوپنجرهٔ اختصاصی خاکستری‌رنگ، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی با درپوشی با نشان کینگ رانچ و چهار سر اگزوز سود می‌برد. این نسخه به‌صورت استاندارد به پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 اکوبوست مجهز است که ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۵۱۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک متصل شده تا نیرو را در حالت استاندارد به چرخ‌های عقب برساند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. در این خودرو پکیج بکسل هم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود که ظرفیت بکسل ۲.۵ تنی را فراهم می‌کند.

معرفی نسخهٔ لوکس فورد اکسپلورر کینگ رانچ

اکسپلورر کینگ رانچ به پکیج ایمنی Co-Pilot360 Assist+ هم مجهز است که شامل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره، سیستم حفظ حرکت میان خطوط، سیستم ناوبری با قابلیت فعال‌سازی صوتی و سیستم تشخیص تابلوهای محدودیت سرعت می‌شود. تیپ کینگ رانچ محصولات فورد حاصل رابطهٔ بیست‌سالهٔ این شرکت با گاوداری معروف تگزاس است که با معرفی F150 کینگ رانچ در سال ۲۰۰۱ آغاز شد.

معرفی نسخهٔ لوکس فورد اکسپلورر کینگ رانچ

از آن زمان به بعد، این همکاری پنج نسل از پیکاپ F150، چهار نسل از پیکاپ‌های سنگین سری F سوپر دیوتی، سه نسل اس‌یووی فول سایز اکسپیدیشن و حالا اکسپلورر را به دنبال داشته است. امروزه نیز کارگران گاوداری مذکور در تگزاس از بیش از ۳۰۰ دستگاه پیکاپ‌های فورد استفاده می‌کنند. قیمت فورد اکسپلورر کینگ رانچ از ۵۲,۳۵۰ دلار برای نسخهٔ محرک عقب و ۵۴,۳۵۰ دلار برای نسخهٔ چهارچرخ محرک آغاز می‌شود. این نسخهٔ لوکس بهار آینده راهی نمایندگی‌های فروش خواهد شد.

معرفی نسخهٔ لوکس فورد اکسپلورر کینگ رانچ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک