معاون استاندار اردبیل: یارانه نهاده‌های دامی به تولیدکنندگان داده شود


معاون استاندار اردبیل: یارانه نهاده‌های دامی به تولیدکنندگان داده شود

اردبیل-ایرنا-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل اصلاح فرآیند اختصاص یارانه به نهاده های دامی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید به جای اختصاص یارانه به وارد کنندگان، این یارانه‌ها به تولید کنندگان اختصاص یافته و تولیدات آنان برای تنظیم بازار خریداری شود.

به گزارش ایرنا، ارژنگ عزیزی روز پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار استان همچنین خواستار تمرکز زدایی از مرکز در تنظیم بازار شده و افزود: استان‌ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه در حین بروز کمبود برخی اقلام دچار مشکل می شوند و لازم است هماهنگی لازم برای رفع این محدودیت‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: فرآیند طولانی دریافت مجوز از مرکز برای کنترل بازار استان‌ها باعث می شود زمان پیشگیری طولانی و اقدامات بی‌تاثیر شود.

عزیزی همچنین تنظیم بازار در مرکز کشور را برای پیشگیری از افزایش قیمت در استان‌ها دانست و گفت: لازم است با تمرکز بر مرکز کشور و کنترل و تنظیم بازار در تهران از افزایش قیمت‌ها در استان‌ها جلوگیری شود.

معاون استاندار اردبیل همچنین توجه به تفاوت فاحش قیمت گندم و آرد و نان سهمیه و آزاد را یادآور شد و خواستار برنامه‌ریزی برای این بحث جهت جلوگیری از قاچاق شد.

عزیزی در ادامه مدیریت خرید و نگهداری میوه شب عید و جلوگیری از افزایش قیمت میوه در اوایل زمستان را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه مسوولان مربوطه در مرکز کشور به این موضوع شد.
در این جلسه که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، نمایندگان هر یک از استان ها نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را در راستای کنترل و تنظیم بازار ارائه کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق