سامانه هوشمند آرد در مرکز استان اردبیل راه اندازی شد


سامانه هوشمند آرد در مرکز استان اردبیل راه اندازی شد

اردبیل-ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه و ردیاب آرد در فرآیند توزیع در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین وطن‌دوست روز پنجشنبه افزود: در اجرای طرح نظارت بر زنجیره تامین و تولید آرد و نان و در راستای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی در مرکز استان اقدام به تجهیز سستیم نرم افزاری و نصب اپلیکیشن و جی پی اس برای ناوگان حمل و نقل آرد شده است.

وی بیان کرد: این تجهیزات در سایر شهرستان‌های استان نیز تدارک دیده شده و امکانات مورد انتظار این سامانه، ثبت اطلاعات نانوایان، کارخانجات آرد سازی و رانندگان در سامانه، امکان مسیریابی و نظارت بر کل فرایند حمل و نقل آرد و ارتباط با راننده در زمان حمل آن و امکان تعریف مسیرهای بازرسی، کنترل در مسیر و نظارت و بازرسی در فرآیند حمل آرد از کارخانجات تا نانوا و نهایتاً امکان مسیریابی هوشمند است.
وطن دوست اضافه کرد: از دستاوردها و موفقیت‌های این سامانه ایجاد امنیت با جلوگیری از ارتباط ناسالم راننده، نانوا، کارخانه‌ها و امکان احراز هویت تحویل گیرندگان و تحویل دهندگان آرد، اعلام و دریافت هوشمند تخلف‌های پیش‌بینی شده، جلوگیری از قاچاق و ارسال آن به محل غیر هدف و نهایتاً رصد و پیگیری مستمر و آنلاین توزیع آرد از ابتدا تا انتها و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی