آخرین خبر از پیوستن آزمون به سویا ؛ سردار ،در آستانه لالیگایی شدن


آخرین خبر از پیوستن آزمون به سویا ؛ سردار ،در آستانه لالیگایی شدن

مونچی ، مدیر ورزشی تیم سویا در گفتگویی از آغاز مذاکرات این باشگاه برای جذب سردار آزمون ، مهاجم تیم ملی ایران ، از باشگاه زنیت خبر داده است. نوشته آخرین خبر از پیوستن آزمون به سویا ؛ سردار ،در آستانه لالیگایی شدن اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین خبر از پیوستن آزمون به سویا ؛ سردار ،در آستانه لالیگایی شدن

آغاز مذاکرات سویا برای جذب سردار آزمون با اعلام مدیر ورزشی تیم لالیگایی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰
آخرین خبر از پیوستن آزمون به سویا ؛ سردار ،در آستانه لالیگایی شدن

مونچی ، مدیر ورزشی تیم سویا در گفتگویی از آغاز مذاکرات این باشگاه برای جذب سردار آزمون ، مهاجم تیم ملی ایران ، از باشگاه زنیت خبر داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در صورت توافق مدیر ورزشی باشگاه سویا با مدیر برنامه های سردار آزمون این توافق از فصل آتی اجرایی خواهد شد.

مونچی، مدیر ورزشی سویا از آغاز مذاکره با مدیر برنامه های سردار آزمون برای بخدمت گیری این بازیکن خبر داده است. در این مسیر تحقق خواسته‌های مالی باشگاه زنیت هم مهم است. اما هر گونه توافقی از ابتدای فصل آینده اجرایی خواهد شد به این دلیل که زنیت و در راس آن سماک (سرمربی) اعلام کرده هیچ جابه‌جایی تیم در خط حمله در تعطیلات زمستانی نخواهد داشت.

گفتنی است آزمون تا ژوئن ۲۰۲۲ یعنی دو فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد و طبیعی است در سال ۲۰۲۱ باشگاه زنیت به منظور در آمدزایی در اندیشه انتقال آزمون به یک تیم بزرگ اروپایی باشد و اگر زنیت و سردار آزمون تصمیمی غیر از این بگیرند به طور حتم باشگاه روسی تلاش خواهد کرد که قرارداد سردار را تمدید کند.

آزمون از ابتدای ترک ایران در تیم های روسی بازی کرده است و در همه تیم هایی که به میدان رفته از جمله روبین‌کازان، روستوف و زنیت عملکرد خوبی از خود به جا گذاشته است. او فصل گذشته آقای گلی لیگ برتر روسیه شد البته به همراه آرتم همبازی اش و این فصل هم با ۱۱ گل زده در صدر جدول گل زنان لیگ برتر روسیه قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟