زیدان تسلیم شد؛ فرصت دوباره به ستاره مغضوب


زیدان تسلیم شد؛ فرصت دوباره به ستاره مغضوب

ایسکو در یکی از مهمترین بازی های فصل رئال از سوی زیدان در ترکیب ثابت قرار گرفت و نمایش خوبی برابر آتالانتا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید شب گذشته توانست در زمین آتالانتا به یک برد با ارزش دست پیدا کند. کهکشانی ها بدون تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ و تاثیرگذارش توانست با گل فرلاند مندی در برگامو پیروز شده و قدم بزرگی به مرحله بعد بردارد.

پیش از بازی وقتی فهرست 11 نفره رئال اعلام شد، حضور ایسکو در ترکیب مثل یک شگفتی به نظر می رسید. کمتر کسی انتظار داشت زیدان به ایسکو در ترکیب اصلی میدان بدهد چرا که فصل جاری ایسکو یکی از بازیکنانی بوده که از سوی زیزو کمتر مورد استفاده قرار گرفته است و حتی اتفاقات چند ماه اخیر باعث شده بود تا رسانه ها خبر از اختلاف ریشه ای این دو بدهند.

زیدان تسلیم شد؛ فرصت دوباره به ستاره مغضوب

ایسکو در اواخر بازی تعویض شد ولی تا زمانی که در میدان بود، نمایش خوبی داشت و توانست پاسخ انتظار زیدان را بدهد. در واقع می توان گفت که ایسکو بالاخره توانست زیدان را تسلیم خود کند.

ایسکو که در دو فینال از سه فینال متوالی رئال در لیگ قهرمانان بین 2016 تا 20018 فیکس بازی کرده بود؛ فصل جاری از برنامه های زیدان خارج شده و حتی یکی دو بار مورد تحقیر نیز قرار گرفت.

زیدان تسلیم شد؛ فرصت دوباره به ستاره مغضوب

برای مثال در بازی اخیر برابر ختافه زیدان ترجیح داد در غیاب تونی کروس و در حالی که فقط کاسیمیرو و لووکا مودریچ در دسترس بودند، با تغییر سیستم، ماروین پارک 20 ساله را وارد ترکیب کند. در شکست خانگی برابر لوانته و پس از اخراج میلیتائو نیز زیدان ایسکو را به زمین نفرستاد و او حتی در طول بازی گرم هم نکرد.

همه شواهد از این قرار بود که بین زیزو و ایسکو اختلاف وجود دارد ولی در نهایت مربی فرانسوی او را در یکی از مهمترین بازی های فصل به میدان فرستاد و جواب هم گرفت. شاید از این پس، آسمان برای ایسکو آفتابی شده و او حتی از جدایی در پایان فصل منصرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر