رئال بدون بنزما، ناموفق در گلزنی


رئال بدون بنزما، ناموفق در گلزنی

آمار ضعیف تیم فوتبال رئال مادرید در نبود کریم بنزما همچنان ادامه دارد.


آمار ضعیف تیم فوتبال رئال مادرید در نبود کریم بنزما همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید مقابل آتالانتا به برتری یک بر صفر رسید و توانست شانس خود را برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها افزایش دهد. رئالی‌ها در این بازی در نبود مهاجم اصلی خود کریم بنزما شرایط سختی را برای گلزنی به تیم ۱۰ نفره آتالانتا تجربه کردند و در آخر این "فرلان مندی" مدافع فرانسوی زیدان بود که توانست با یک شوت از راه دور نتیجه را به سود رئال مادرید تغییر دهد.

اما نکته مهم این بازی نبود کریم بنزما بهترین گلزن رئالی‌ها در این فصل بود که همین مسئله باعث شده بود تا طرفداران رئال با نگرانی بزرگی در باره بخش هجومی تیم خود روبه‌رو شوند. در این فصل بنزما گلزن اصلی رئال مادرید بوده و پس از او کاسمیرو، هافبک تدافعی این تیم دومین گلزن برتر کهشکانی‌ها است و اثری از مهاجمان دیگر زیدان دیده نمی‌شود.

در مسابقه دیشب، زیدان سرمربی رئال مادرید از وینیسیوس و سرخیو آسنسیو به عنوان مهاجمان اصلی خود استفاده کرد.

وینیسیوس برزیلی به طرز عجیبی موقعیت‌ها را یکی پس از دیگری از دست داد و در ضربات پایانی بسیار ضعیف نعمل کرد. او در این فصل ۳۰ بازی برای رئال مادرید انجام داده و به آمار ۳ گل و ۳ پاس گل رسیده است.

از طرف دیگر آسنسیو نیز آمار ناامیدکننده‌ای دارد و در ۳۰ بازی ۲ گل و ۲ پاس گل به نام خود ثبت کرده است.

آسنسیو در این فصل نسبت به سال‌های قبل حضور خود در رئال مادریدف عملکرد ضعیفی داشته است.

در جدول گلزنان رئال مادرید در لالیگا، بنزما با ۱۲ گل در صدر و پس از او کاسمیرو با ۵ گل در رده دوم قرار دارد. والورده و لوکا مودریچ با ۳ گل رده سوم قرار گرفته‌اند.

در لیگ قهرمانان اروپا نیز بنزما با ۴ گل آقای گل مادریدی‌ها است و پس از او کاسمیرو، هازارد، مندی، مودریچ، رودریگو، راموس و وینیسوس با یک گل قرار گرفته‌اند.

رئال مادرید هفته آینده دوشنبه شب ،در خانه به مصاف رئال سوسیداد می‌رود و یکشنبه بعد از آن نیز دربی مادرید را برگزار خواهد کرد کند.

بیشتر بخوانید

رونالدو و مسی رقابت با یکدیگر را فراموش نمی‌کنند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی