تلاش مجموعه حفظ سهمیه در لیگ برتر است


تلاش مجموعه حفظ سهمیه در لیگ برتر است

کاظم محمودی مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را ارائه داد.


کاظم محمودی مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم محمودی مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز بعد از مراسم معارفه خود اظهار داشت: من ابتدا از تمامی پیشکسوتان فوتبال آذربایجان و تبریز رخصت می‌خواهم و امروز اگر در اینجا هستم برای کمک به فوتبال استان است و تلاش می‌کنم عملکردمان در نهایت به سربلندی فوتبال آذربایجان و تبریز ختم شود.

او ادامه داد: شرایط ماشین سازی برای همه فوتبالی‌ها ناراحت کننده است و همه باید تلاش کنیم بدون هیچ چشم داشتی برای این تیم کار کنیم. من امروز فقط بر خود وظیفه دانستم که حضور داشته باشم و کمک کنم و قراردادی سفید امضاء کرده ام و تلاش می‌کنیم سهمیه تبریز حفظ شود. همه هواداران فوتبال آذربایجان، ماشینچی‌ها و تراکتورچی‌ها وظیفه دارند حمایت کنند و از تمامی هواداران خواهش میکنیم که پشت این تیم باشند تا موفقیت حاصل شود.

مدیر تیم ماشین سازی اضافه کرد: من از زنوزی تشکر می‌کنم که در شرایط بد اقتصادی از حمایت خود برای این فوتبال کم نکرده و همیشه پشتیبان ورزش استان بوده است، اما متاسفانه احساس می‌شود از زمانی که زنوزی وارد فوتبال حرفه‌ای شده، دیگر مسئولان استان به فکر این تیم‌ها نیستند و خود را عقب کشیده اند. از تمامی مسئولان شهری و استانی می‌خواهیم که حمایت کنند و با یک عزم استانی بتوانیم ماشین سازی را نیز مانند تراکتور به جایگاه واقعی فوتبال برسانیم.

در نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم

کاظم محمودی درخصوص شرایط این تیم برای ادامه مسابقات گفت: متاسفانه در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست رفته و در ابتدای فصل نیز تیم کاملی بسته نشده است. از امروز اقدامات لازم برای تقویت تیم آغاز می‌شود. حامد نجفی به عنوان مدیرعامل و پاشازاده به عنوان سرمربی، سخت در تلاش هستند که تیم را تقویت کنند.کار سختی در پیش داریم و یارگیری در نیم فصل سخت‌تر از ابتدای فصل است و تیم‌ها بازیکن خوب را از دست نمی‌دهند. کل مجموعه تلاش می‌کنند تا ماشین سازی در لیگ برتر بماند.

بیشتر بخوانید

مهاجم ماشین‌سازی به تراکتور پیوست

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی