به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان در جریان راهپیمایی امروز، پنج‌شنبه در کنار طرفدارانش در ایروان گفت: امیدوارم که تا الان به ترور اطلاعاتی عادت کرده باشید. آنها دائما به گسترش شایعات مختلف ادامه می‌دهند، آنها مدعی هستند که ما یک هواپیما آماده کرده‌ایم و می‌خواهیم فرار کنیم. ما همین‌جا هستیم و هر اتفاقی هم رخ دهد سرزمینمان را ترک نخواهیم کرد. خانواده من همین‌جاست.

پاشینیان افزود: اوضاع در ارمنستان قابل مدیریت است و ما خواستار اجتناب از درگیری‌ها علی‌رغم اختلافات هستیم. ارتش باید از مردم و نخست وزیر تبعیت کند. همیشه تهدید درگیری داخلی وجود دارد اما باید آگاه باشیم که این موضوع ما نیست. در داخل ارمنستان هیچ دشمنی وجود ندارد. موضوعاتی وجود دارند که بدون شک باید درباره آنها صحبت کنیم.

نخست وزیر ارمنستان درباره احتمال وقوع یک کودتا در این کشور گفت: اوضاع در ارمنستان قابل مدیریت است. به نظر من اقدام نیروهای مسلح با انگیزه و واکنش‌های شدید احساسی صورت گرفته است. حتی کسانی را که من اخراج کردم همچنان برادرانم هستند. آنها سربازان سرزمینمان به شمار می‌روند.

او به رغم صدور بیانیه ستاد کل ارتش با درخواست استعفایش گفت، ارتش کشورش همچنان از او حمایت می‌کند.

در این باره رسانه‌ها گزارش دادند، جنگنده‌ها در آسمان ایروان در پی بحران سیاسی شکل گرفته به پرواز درآمدند.