میلاد امام علی (ع) و روز پدر در استان اردبیل گرامی داشته شد


میلاد امام علی (ع) و روز پدر در استان اردبیل گرامی داشته شد

اردبیل- ایرنا - خجسته سالروز میلاد باسعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) با برگزاری ویژه برنامه‌های جشن و سرور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مناطق مختلف استان اردبیل گرامی داشته شد.

به گزارش ایرنا ، در شهرستان خلخال شب گذشته و پیش از ظهر امروز پنج شنبه بهص ورت محدود در تعداد معدودی از مساجد سالروز ولادت اولین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی (ع) و روز پدر گرامی داشته شد .

برگزاری جشن ولادت در مساجد شهرهای خلخال ،کلور مرکز بخش شاهرود و هشجین مرکز بخش خورش رستم ، اجرای ویژه برنامه جشن ولادت توسط هیات پهلوانی و زورخانه ای خلخال در محل سالن ورزشی هفت تیر از جمله برنامه‌های شاخص برگزار شده در سالروز ولادت باسعادت حضرت علی (ع) در خلخال است.

در این برنامه‌ها سخنرانان با بیان ابعاد شخصیتی بارز و منحصر به فرد امام علی (ع) از آن حضرت به عنوان پدری نمونه یاد کرده و الگوگیری از زندگانی آن حضرت را به پیروان آن امام همام توصیه کردند.

برنامه‌های مختلف دیگری نیز در روز پدر در خلخال برگزار و اهالی این شهر با حضور در مزار پدران خود و نثار گل و صلوات یاد و خاطره پدران از دنیا رفته خود را گرامی داشتند.

همچنین در احترام به پدران وبزرگان خانواده فرزندان با خرید گل و شیرینی و هدایایی در منزل پدران خود حضور یافته و با تبریک روز پدر از آنها تجلیل کردند.

در دیگر شهرستان‌های استان نیز برنامه های مشابهی برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو