کارت هواداری تیم فوتبال شهرداری آستارا رونمایی شد


کارت هواداری تیم فوتبال شهرداری آستارا رونمایی شد

آستارا - ایرنا - کارت هواداری تیم فوتبال شهرداری آستارا به منظور حمایت مالی از آن برای حضور موفق در لیگ دسته اول کشور، با حضور تعدادی از مسئولان، اعضای هیات مدیره، کادر فنی و ورزشکاران این باشگاه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری آستارا روز پنجشنبه در آئین رونمایی از کارت هواداری در سالن اجتماعات شهرداری این شهر گفت: مردم آستارا خیّر هستند و این امر را سال گذشته در کمک به بیمارستان ثابت کردند و کارت هواداری با همکاری مدیر امور رسانه تیم در سه طرح برنزی، نقره ای و طلایی به ترتیب با مبالغ ۲ میلیون ریال ، پنج میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال جهت حمایت مالی از تیم فوتبال شهرداری آستارا طراحی شده است.

علی کارگر افزود: علاقه مندان و هوادارن تیم شهرداری می توانند با واریز مبالغ تعیین شده به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۲۵۱۲۵۴ و یا شماره حساب ۰۳۶۱۸۳۵۸۲۳۰۰۲ به نام باشگاه شهرداری آستارا، کارت خریداری کنند.

وی گفت: هواداران شهرداری با در دست داشتن این کارت ها به زودی از تخفیف های ویژه خرید کالا از برخی واحدهای صنفی برخوردار خواهند شد و با توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در صورت موافقت با حضور تماشاگر در ورزشگاه ها، تماشای بازی های شهرداری برای دارندگان کارت های هواداری رایگان خواهد بود.

او ادامه داد: با انجام هر بازی خانگی در ورزشگاه وحدت آستارا حدود ۵۰۰ میلیون ریال در هزینه های تیم صرفه جویی می شود اما این تیم به دلیل انعقاد قرارداد با بازیکنان برجسته کشور، با مشکلات مالی زیادی مواجه است.

وی بیان کرد: داشته های ما برای اداره تیم، ناچیز است و پرداخت به موقع مطالبات بازیکنان باعث ایجاد انگیزه و کسب نتایج بهتر تیم در بازی های نیم فصل دوم مسابقات لیگ دسته اول کشور خواهد شد.

کارگر افزود: این تیم متعلق به شهرستان است و برای شخص خاصی نیست و یکی از اقدامات برای حمایت، خرید کارت هواداری است و امیدوارم شهروندان با استقبال از این کار حامی حقیقی تیم باشند.

پایان رافت سرمربی تیم فوتبال شهردای بندر آستارا هم گفت: کیفیت بازی تیم شهرداری هر روز بهتر می شود و امیدوارم بتوانیم جواب محبت های شهروندان و علاقه مندان را بدهیم و از شهروندان انتظار دارم از لحاظ مادی و معنوی کمک کنند.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فرماندار گناوه درباره شنیده شدن صدای انفجار در این شهر: مربوط به انفجار معدن سنگ کوه بی...