امام جمعه زابل: دشمنان به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور هستند


امام جمعه زابل: دشمنان به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور هستند

زاهدان- ایرنا- امام جمعه زابل در شمال سیستان وبلوچستان گفت: دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر طریقی به دنبال ضربه زدن به امنیت و اقتدار نظام هستند و باید هوشیاری خودمان را حفظ کنیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام مجتبی عزیزی روز پنجشنبه در همایش سران طوایف و معتمدان منطقه سیستان که در سرسرای مصلی المهدی(عج) زابل برگزار شد اظهارداشت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به بلوغ رسیده و صهیونیسم بین الملل دشمنی بدتر از این نظام ندارد.

وی بیان کرد: اگر صهیونیسم بین الملل سلاحی داشته باشد و تنها یک تیر در این سلاح باشد ترجیح می دهد چه کسی را در هشت میلیارد جمعیت جهان بزند.

امام جمعه زابل تصریح کرد: امروز دوره رویارویی مستقیم نیست بلکه دوره رویارویی غیر مستقیم در داخل و خارج از کشور است به طوریکه افرادی تحریک می‌شوند با راه‌های مختلف کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار کنند.

وی افزود: دشمن تا بتواند در نقطه‌ای از این مملکت حتی شده ساعتی امنیت را از بین ببرد و در این بین به دنبال نمادها از جمله سپاه، نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و نیروهای امنیتی است چون این مجموعه‌ها خاری در چشم آنان هستند.

حجت الاسلام عزیزی اظهارداشت: میدان امروز میدان هوشیاریست و بازی خوردن ممکن است توسط دشمن با چندین واسطه به من و شما برسد.

وی با بیان اینکه زیر سوال بردن و تضعیف کردن کیان نظام از خواسته دشمنان است تاکید کرد: دشمن را خوب بشناسید، دشمن مستقیم با شما نمی جنگد و از عواملش استفاده می کند به طوریکه فردی ممکن است ناخواسته با آنها باشد و در دامان آنها و در زمین آنها بازی کند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون نیز در این همایش گفت: در دنیا انسان‌ها به ۲ گروه تقسیم می شوند گروهی در پی ایجاد کسب و برق دنیا و گروهی دیگر به سجود نعمات الهی و رضوان خدا هستند.

مولوی عبدالله حسن زهی افزود: هر کس بری خودش پیروزی تعریف کرده در گروه اول کسب جایگاه، صندلی، داشتن خانه و فرزندان زیاد تصور می کند و گروه دیگر بر خلاف این نگاه بدنبال رضای الهی و رسیدن به بهشت را پیروزی تصور می کنند.

وی اظهارداشت: اگر خدا را نشناسیم و در بزرگترین دانشگاه دنیا مدرک تحصیلی بگیریم بی سواد هستیم و اگر خدا و آخرت را بشناسیم حتی اگر نتوانیم روی کاغد را امضا کنیم در حقیقت با سواد هستیم.

امام جمعه اهل سنت هامون با اشاره به شیوه زندگی پیامبر اسلام و اهل بیت تاکید کرد: اگر به شیوه زندگی امروز خوش باور باشیم یزید و امام حسین (ع)را یکی می بینیم.

فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان نیز اظهارداشت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب در منطقه سیستان برای حفظ امینت مردم شبانه روز در تلاش است.

سرهنگ پاسدار داوود شهرکی افزود: پس از درک شریط بد اقتصادی و معیشتی در منطقه سیستان تمام امکانات توسط سپاه در این منطقه به کار گرفته شد و در فازهای مختلف محرومیت زدایی، ارتزاق و معیشت مرزنشینان مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امروز بخش زیادی از مردم از مرز بعنوان ارتزاق و معیشت خود استفاده می کنند تاکید کرد: وقتی دشمن احساس می کند سپاه مردم را در صحنه دارد و بدون دغدغه و حاشیه بدنبال خدمت به مردم است بدنبال تخریب سپاه است.

فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان تصریح کرد: سپاه با بازگشایی مرز و ایجاد شرایط بدنبال ایجاد معیشت و ارتزاق مردم برای مردم است.

وی اظهارداشت: دشمنان ایران نه دوستدار شیعه و نه اهل سنت هستند بلکه آنها دشمن اسلام بوده به طوری که ملاک و معیار همه باید تشخیص حق باشد و فکرهای آلوده و برداشت های منحرف را به خوبی بشناسیم.

سرهنگ شهرکی ادامه داد: دشمن با فشار و دسیسه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بدنبال خسته کردن مردم است چرا که می دانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها نسخه بی بدیل و شمشیر برنده ایستاده در مقابل نیرنگ های آنان برای استسمار کشیدن مستضعفان در عالم است.

وی افزود: دشمن این میدان را میدان جنگ مستقیم نمی بیند بلکه آنها با جنگ غیرمستقیم تغییر چهره، ظاهر و تغییر افکار در درون به نفع خودشان هستند.

فرمانده قرارگاه شهید هراتی سیستان تاکید کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هر چه که فشار باشد خسته نمی شود و در مسیر مقدس و نوارنی که با رهبر و ملت بسته‌ایم مستحکم ایستاده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو