بهزاد داداش زاده درباره عملکرد تیم‌های لیگ برتری در نیم فصل رقابت‌ها گفت: شرایط شروع بازی‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر تقویم رقابت‌ها باعث شد تا تیم‌ها با آمادگی کامل وارد بازی‌ها نشوند.

کارشناس فوتبال ایران درباره تغییرات گسترده مربیان تیم‌های لیگ برتری در ابتدای فصل نیز افزود: حضور مربیان جوان و ورود آنها به چرخه مربیگری را باید به فال نیک گرفت. طبیعی است این مربیان که اکثر آنها سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز داشته‌اند تحت فشار کار خود را آغاز کنند اما مدیران باشگاه‌ها باید از آنها حمایت کنند.

وی ادامه داد: مربیان نیاز به حمایت و دلگرمی دارند تا از گرفتن نتایج نترسند. من فکر می‌کنم مربیان بادانشی داریم و علاقه پیشکسوتان فوتبالی برای حضور در جایگاه مربیگری زیاد است. آینده مربیان وطنی درخشان است اما باید آنها را همه جوره حمایت کرد تا بتوانند دیدگاه‌های خود را در مدت کافی پیاده کنند.

داداش زاده درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر گفت: این تیم شروع خوبی به خاطر ذهنیت بازیکنانش که درگیر فینال لیگ قهرمانان بودند نداشت. وقتی هم که در بازی پایانی مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی شکست خورد نتوانست چند هفته‌ای در لیگ برتر به پیروزی برسد اما خیلی زود به مسیر بردهای متوالی برگشت و به پیروزی رسید.

او تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده‌اند و می‌دانند به جای پرداختی به حواشی می‌توانند اینگونه خود را در اوج نگه دارند. تیمی که رمز موفقیت را یاد گرفته باشد خیلی سخت از آن دست می‌کشد.

داداش زاده درباره احتمال تکرار قهرمانی این تیم برای پنجمین فصل متوالی تاکید کرد: من بیشترین شانس قهرمانی را باز هم به پرسپولیس می‌دهم. آنها چیزی برای نرسیدن به جام کم ندارند و می‌توانند یک بار دیگر با بهره گیری از تجربیات خود در نیم فصل دوم هم صدرنشین باقی بمانند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: مشکل گلزنی پرسپولیس در نیم فصل دوم با آمدن مهدی ترابی و بازگشت عیسی آل کثیر حل خواهد شد و می‌توانند این تیم را کمک زیادی کنند.