با این 5 حرکت شما باهوش ترین فرد هر جمع خواهید بود !


اگر نگرانید که ممکن است مردم فکر کنند شما باهوش ترین فرد در جمع نیستید ، روش هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا دیگران در مورد هوش شما قضاوت بهتری داشته باشند کنند.

با این 5 حرکت شما باهوش ترین فرد هر جمع خواهید بود !

همه دوست دارند باهوش باشند ، اما اکثر مردم متوسط ​​هستند. به همین دلیل به آن میانگین گفته می شود. اگر نگرانید که ممکن است مردم فکر کنند شما باهوش ترین فرد در جمع نیستید ، روش هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا دیگران در مورد هوش شما قضاوت بهتری داشته باشند کنند.

در اینجا چند گام ذکر شده است که می توانید برای هوشمندتر به نظر رسیدن به شما کمک کند.

1- بیشتر گوش کنید و کمتر صحبت کنید.

کمتر صحبت کنید و وقتی صحبت می کنید ، آنچه را که می گویید بسیار بیشتر مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
این کمک می کند تا افراد "باهوش" به طور کلی درون گرایانه ، به همان اندازه نادرست نگاه شوند. نه تنها از شک بهره مند خواهید شد ، بلکه کلیشه را نیز در کنار خود خواهید داشت.

با این 5 حرکت شما باهوش ترین فرد هر جمع خواهید بود !


2- از دستور زبان مناسب استفاده کنید.

سعی کنید در تعریف ها توضیح های خود هوشمندانه عمل کنید ، هیچ حرف و کلمه و یا جمله ای را بدون جهت و برای شوخی های الکی به کار نبرید. از جمله های آکادمیک و یا دانشگاهی استفاده کنید

با این 5 حرکت شما باهوش ترین فرد هر جمع خواهید بود !
3- کلمات خود را کاملاً تلفظ کنید.

یعنی از ادای جمله ها و کلمه ها به طور غیر واضح پرهیز کنید. همچنین کمی صحبت خود را آهسته کنید ، تمام کلمات را بگویید و کمی رسمی تر صحبت کنید. ممکن است مردم تعجب کنند که چرا شما اینطور جواب می دهید؟ هوش

4- از مکالمه متن و مکالمه های سطح پایین خودداری کنید.
به طور جدی. از اختصارات و کلمات اختصاری خودداری کنید. و حتی نباید واقعاً در تلفن از آن استفاده شود (مخصوصاً اگر می خواهید ظاهر را حفظ کنید) پس سعی کنید هوشمندانه و دقیق صحبت کنید.

با این 5 حرکت شما باهوش ترین فرد هر جمع خواهید بود !
5- به آنچه می دانید پایبند باشید.

حتی اگر الکس تربک مجبور به بیان 5 عصر جهان شود ، مانند یک احمق به نظر می رسد. مهم نیست که چقدر باهوش باشید اگر چیزی درباره موضوع مهم نمی دانید ، هوشمندانه به نظر نمی رسید. پس به آنچه می دانید پایبند باشید! و در مورد چیزی که نمیدانید حرف نزنید.

سایر خبر های مفید در 5 ساعت گذشته

گوسفند بامزه ای که 35 کیلوگرم اضافه پشم دارد! | 0.3 هزار عکس جدید بازیگر سریال پایتخت به همراه شوهرش ! | 9.4 هزار هیچوقت این 7 جمله را به شوهرتان نگویید ! | 1.0 هزار عکس هومن سیدی به همراه دخترش: دوستت دارم دلیل زندگی | 1.2 هزار تصویری از رهبر انقلاب در کنار پدر گرامی شان | 2.0 هزار اگر این گروه خونی را دارید برای همیشه موفق خواهید بود ! | 12.0 هزار گریه مجری شبکه 3 وقتی پدر خود را بعد از یک سال دوری می‌بیند! | 0.9 هزار طرح فروش فوق العاده اسفند ماه 7 محصول سایپا اعلام شد+ جدول | 1.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر